Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 29 januari 2019

Today is a good day

Hallo allemaal!

Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien.
Ik ben echt een enorme fan geworden van het prachtige papier van Craft 'o clock 'Felici tea'.
Een papierlijn met bloemen, theekopjes, taarten, takjes, stoelen.
Het leuke bij deze papierlijn is dat er een set is met losse elementen. Deze kun je uitknippen en op je kaart verwerken! Super leuk!

Voor de kaart die ik jullie vandaag laat zien heb ik als basis het klembord van Studio Light gebruikt. Deze heb ik uit kraft gestanst. 
De stansmal bestaat uit meerdere delen. Het deel van het klembord zelf, de klem, en 2 delen voor het papier dat onder de klem zit.
Eén van de delen heb ik uit roze cardstock gestanst. Het andere deel uit designpapier 'felici tea'.
Voor dat ik alles op plak heb ik de randen voorzien van inkt ( ground espresso, distress oxide).


Na het opplakken van de basis kan het leukste gedeelte beginnen. De kaart opvullen met allerlei leuke mallen en plaatjes.
Als basis ben ik gestart met de doily mal van Noor! Design. Vervolgens heb ik veel elementen passend bij het designpapier gebruikt.
Deze heb ik een keer 's avonds op de bank uitgeknipt.
Ook heb ik een takjes in het donker roze gestanst.


Ik leg eerst alles op de kaart neer en plak het pas vast als ik alles goed vind liggen.
Een aantal onderdelen heb ik met foamtape vast gemaakt, bijvoorbeeld de doily zodat ik de labels er achter kan stoppen.
Voordat ik de losse elementen op de doily vastmaakte heb ik er  wat sisal onder gedaan.
Ook heb ik nog wat bloemen en de tekst ; today is a good day'  opgeplakt.
Ik vond de kaart zo prima en kon hem gaan weggeven.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart en prachtige papierlijn.
Als jullie zelf creaties maken kun je die altijd plaatsen in onze facebookgroep: Create it with HobbyVision!
Voor nu, tot een volgend blogbericht!


Alle gebruikte producten zijn te koop bij www.hobbyvision.nl . Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht.
Studio Light - Industrial 3.0 - Stansmal STENCILIN133 Joy! Crafts - Kraft papier A4 Florence Cardstock - Texture 12x12 Craft-O-Clock - Collection Kit 12 Noor! Design - Blauwe mal - Kantrand cirkel Vaessen Creative - 3-in-1 Label Punch - Geschulpt Florence Cardstock - Texture 12x12 Sisal - 10 gram - Neutral         


4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Super ziet er erg leuk uit

Judith zei

Prchtige creatie is het weer.
Groetjes van Judith

Lisanne zei

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Dankjewel!