Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 15 januari 2019

Studio Light - Industrial 3.0 Pop Up Card



Het is eventjes geleden dat ik wat heb geplaatst, maar vandaag heb ik weer een nieuwe creatie voor jullie. Ik had deze kaart nog liggen van de LIVE van 4 november. Ik had hem nog steeds niet afgewerkt, maar ik moest nu van mijzelf eerst oude creaties afmaken voordat ik weer aan iets nieuws ga beginnen.

Voor deze Pop Up card heb ik de nieuwe Industrial 3.0 lijn gebruikt van Studio Light, echt weer een super gave lijn. Ik heb uit deze lijn ook diverse stansmallen gebruikt, ik zal alle producten weer onder deze blogpost plaatsen.


Deze lijn heeft wat verschillende kleurstellingen, dus ik heb ook verschillende kleuren in deze creatie verwerkt. Op de voorkant heb ik bijvoorbeeld het gele papier gebruikt. Ik heb hierbij ook het gave honingraad stansje van Studio Light gebruikt. Een paar kleine hexagons die eruit vallen heb ik er weer los ingeplakt voor een leuk effect.

Het plaatje van de voorkant komt uit het nieuwe Industrial 3.0 stansblok van Studio Light die in januari uit zullen komen. Je kunt dit blok dus weer prima combineren met de losse stansvellen.


Aan de binnenkant het Pop Up gedeelte. Bekijk het filmpje onder deze blogpost hoe je deze creatie kunt maken. Op de binnenkant zijn heel veel verschillende stansjes verwerkt. Zo ook de gloeilamp die uit de Industrial 2.0 lijn komt. Deze heb ik voorzien van wat Fran-tage.

Ook heb ik nog wat labels gestempeld.


Op de binnenkant kun je echt veel leuke elementen kwijt. Dat is zo ideaal van Studio Light dat alles goed bij elkaar past.

Ik heb deze creatie voor mijn zwager gemaakt die eind januari 40 gaat worden. Aan de ene kant 39 en de andere kant dus de 40.

Hierbij zoals beloofd de video:





Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer wat inspiratie kan geven. Ik wil jullie allemaal weer ontzettend bedanken voor jullie bezoekje en de lieve reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Studio Light - Industrial 3.0 - Stansmal STENCILIN131 Studio Light - Industrial 3.0 - Stansmal STENCILIN128 Studio Light - Industrial 3.0 - Stansmal STENCILIN127 Studio Light - Industrial 3.0 - Clearstamp STAMPIN318 Studio Light - Industrial 3.0 - Stansvel EASYIN636Studio Light - Industrial 3.0 - Stansvel EASYIN635 Studio Light - Industrial 3.0 - Stansvel EASYIN634 PRE-ORDER 6 - Studio Light - Stansblok Industrial 3.0 nr. 75 Studio Light - Industrial 3.0 - Achtergrond A4 BASISIN275 Studio Light - Industrial 3.0 - Achtergrond A4 BASISIN274 Studio Light - Industrial 3.0 - Achtergrond A4 BASISIN273 Studio Light - Industrial 3.0 - Achtergrond A4 BASISIN272 Studio Light - Industrial 2.0 - STENCILIN69  Dutch Doobadoo - Dutch Softboard Art - Diamonds A5 Joy! Crafts - Glue Sheets - A4 (4 vel) 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Hij is zo.mooi geworden Janet. Dank je wel voor de uitleg