Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 8 januari 2019

Love said with Eyes

                                                               Hallo Allemaal

Deze keer wil ik jullie een dubbele Art Journal Page laten zien die ik gemaakt heb in het kleine Art journal van Marlene zoals je hieronder op de foto kan zien.
Je hoeft dit niet speciaal in een Art Journal te maken ,je kan dit bijv. ook doen in een Planner of op een canvas of kaart.



Hoe ben ik hiermee begonnen, nu met spulletjes bij elkaar zoeken natuurlijk .
Op de foto hieronder zie je wat ik zoal gebruikt heb .
Dat is o.a natuurlijk de pagina's ,een stukje karton ,wat muziek papier , touwtjes ,Stansjes ,Bister en
natuurlijk stempels.


En dan nu hoe ik verder te werk ben gegaan .
Heb op de pagina's uit het Art Journal het karton ,het muziek papier en en touwtjes gepakt met Gel Medium en dit helemaal in de witte Gesso gezet zoals wederom op de foto hieronder is te zien.


Nadat ik dit gedaan had ben ik het gaan kleuren met Bister.
Je kan hiervoor van alles gebruiken zoals bijv. verf ,Distress Ink eigenlijk alles waar je kleur mee kan aanbrengen.Ook hieronder staat weer de foto zoals het er toen uitzag.



Hierna ben ik de stempels gaan kleuren met Zig Markers en ze uit gaan knippen.
Deze  er toen opgeplakt met ook de tekst en nog wat extra uitgesneden stanzen.
Wat witte en blauwe spetters erbij gedaan en ook nog met zwarte Distress inkt er lichtjes over heen gegaan om er wat diepte in aan te brengen.
Het resultaat hiervan is te zien op de allereerste foto.
Als laatste nog een foto van een detail .






ik hoop dat  ik jullie een beetje heb kunnen inspireren om ook met zoiets aan de slag te gaan.


Rubberstamp - Carabelle Studio - Sweet Eye    Studio Light - Grunge Collection - Stansmal STENCILSL151  Bister / Bistre - Potje 80 ml - Brune / bruin Liquitex - Acrylic Gel Medium - Light Modeling Paste  DecoArt Media - Gesso - WhiteDistress inkt - Mini - Black Soot ZIG - Clean Colors - Real Brush - Set á 6 stuks


                                                                Janny Jager