Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 14 januari 2019

Loaded Planner pagina

Mijn allereerste pagina in mijn allereerste planner! Nou ja, planner….dat is niet waar ik hem voor wil gebruiken. Bij mij zal het een soort Art Journal worden met pagina’s in allerlei technieken en materialen. Net waar ik zin in heb. En ik vind het leuk om mooie quotes en teksten te verzamelen en die kan ik hier mooi in verwerken.


Op internet zie je momenteel heel veel van die leuke ‘Loaded Enveloppen’ en het leek mij wel leuk om zo’n pagina te maken in mijn planner. (Kijk ook eens naar de leuke Loaded Enveloppe van Peggy in dit bericht:)

Voor de basis pagina in mijn planner (de 'Elizabeth Craft Designs - Planner 1' in de kleur 'Espresso') heb ik kraft gebruikt en deze uitgestanst met de Elizabeth Craft Designs - Planner Essential Dies 5.
Van hetzelfde kraft heb ik ook twee vakjes gemaakt (7,5 cm hoog en 13 cm hoog) om tabjes in te stoppen. Hierin maak je op dezelfde manier gaatjes.

Het dessinpapier en alle leuke plaatjes komen uit het Studio Light - Paper & Stansblock - My Botanic Garden 02. In dit A4 blok zitten 8 vellen designpapier en 24 afbeeldingen.

Achter de vakjes heb ik de mooie 'Noor! Design - Floral Flourishes - Vintage Borders cirkels' geplakt, gestanst uit hetzelfde kraft.


De leuke verschillende pijlen (vier soorten) komen uit dezelfde die cut set.



Deze ‘venstertabjes’ (noem ik het maar even) komen ook uit dezelfde die cut set. Deze bestaat uit twee delen: een achterkant en een frame voorkant. Hierin zitten ook gaatjes zodat hij op de ringen in je planner past.


Deze tabjes zijn gemaakt met de rechthoekjes die uit bovenstaande frames komen. Hierop heb ik van dessinpapier een kleiner rechthoekje geplakt waarvan ik de hoekjes afgerond heb met een hoekpons. Zo kun je toch een matlaagje creëren. 

De mooie toepasselijke tekst heb ik gevonden op internet en uitgeprint op het dessinpapier.


Deze leuke cirkels met ster en hartje komen ook uit de set. Hiervoor heb ik zelf een matlaag gemaakt zodat je er een tabje van kunt maken. 
De teksten heb ik gemaakt met de computer en uitgeprint op het dessinpapier.


En zo is het een ‘loaded’ pagina geworden voor in mijn planner!


Bedankt voor het kijken!

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Elizabeth Craft Designs - Planner 1 EspressoElizabeth Craft Designs - Planner Essential Dies 5Studio Light - Paper & Stansblock - My Botanic Garden 02Noor! Design - Floral Flourishes - Vintage Borders cirkels  Papicolor - Scrap - Recycled Kraft Cardstock - bruin Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Super mooie pagina

GerJanne zei

Wat superleuk om te bekijken! Heel mooi gedaan!!