Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 30 januari 2019

HobbyVision // zwart, wit en een beetje roze


Voor de nieuwe challenge van HobbyVision heb ik een gezicht gemaakt in zwart/wit met een beetje roze bloemen. Ik begin met de basis, hier had ik al wat restant van wat modeling paste op gesmeerd toen ik een stencil schoon maakte. Hierover heen schets ik mijn basis gezicht met de Stabilo All.

 

Met gesso en de penselen van FinnaBair vervaag ik de opgezette lijnen zo dat de eerste schaduwlaag vormkrijgt in het gezicht. Na deze eerste schaduwlaag zet ik met de Stabilo All nogmaals de lijnen extra aan. De vorige stappen (vervagen en lijnen extra aanzetten) herhaal ik totdat ik tevreden ben over de diepte in het gezicht. Als laatste voeg ik details toe met een witte acrylmarker, de Stabilo All en roze acrylverf.


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren en heb kunnen aanmoedigen om zelf aan de slag te gaan. 💙


Zou je zelf nu ook graag gezichten willen leren tekenen? Op 15 juni 2019 geef ik een workshop ‘Gezichten met watercolor/Neocolor2’ bij HobbyVision. Hier neem ik je live stap-voor-stap mee hoe je een gezicht tekent, waar je op moet letten en hoe je deze gaat ‘inkleuren’.

Workshop - Gezichten met Watercolor / Neocolor2 - Zaterdag 15 juni



Gebruikte materialen:


Strathmore - Visual Journal Mixed Media Vellum - 5.5 Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml  Finnabair - Art Basics - Brush Set 7/Pkg Stabilo ALL - Black 8046Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Posca Verfmarker - Extra Fijne Gekalibreerde Punt 0.7 mm - Wit

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Mooi!! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Gaaf

Judith zei

Heel erg mooi, mooie kleuren ook.
Groetjes van Judith

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat mooi zeg. Schitterende kleuren combinatie