Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 12 september 2015

Autumn Dreams


Vandaag laat ik jullie nog maar weer een herfstkaartje zien. Deze keer heb ik de Shape Art mal Label van Dutch Doobadoo als basis gebruikt.


Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit het paperpad Autumn Woods van CraftEmotions. Deze heeft echt prachtige kleuren.


Bovenaan heb ik een strik van Raffia gemaakt. Achter het strik wat Paper Art Kraft LEaves van Dutch Doobadoo en wat uitgestansde eikeltjes.


Het stempelafdrukje is van Penny Black, deze heb ik ingekleurd met de l'Aquarelle.  Rondom het afdrukje heb ik wat witte puntjes gemaakt met de Pontura Pen wit en wat stippeltjes gestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies.

Links boven zie je ook nog de Creatable van Marianne Design. Aan de rechterkant het Paper Art spinneweb en spinnetje van Dutch Doobadoo.

Op de Cardboard Art pijl heb ik de tekst Autumn Dreams gestempeld.


De stansjes die ik heb gebruikt komen ook uit de Autumn Woods serie van CraftEmotions. Wat zijn ze weer mooi hé?

Ook heb ik nog wat Softboard Art Honeycomb verwerkt achter het afdrukje.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal een heel fijn een gezellig weekend.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl: 

Stansmal CraftEmotions - Autumn Woods - Egel / Eekhoorn Stansmal CraftEmotions - Autumn Woods - Denneappels Paperpad CraftEmotions - Autumn Woods Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Frame Dutch Doobadoo - Soft Board A5 - Honeycomb   Dutch Doobadoo - Laser Paper Art - Kraft Party BordersDutch Doobadoo - Laser Paper Art - Kraft Leaves 2  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Zwarte spin  Dutch Doobadoo - Cardboard - Pijlen  Clearstamp - Penny Black - Missing You Sennelier - l`Aquarelle set 48 halve napjes + penseel Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn  Nellies Choice - Pearlmaker wit - PON001Marianne Design - Creatable - Anja`s Circle

2 opmerkingen:

chrilvian zei

schattig

Jolanda zei

WOW prachtig gedaan.

Groetjes Jolanda