Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 15 september 2015

Scrap 'n Chat!!


 Vorige week maakten we op onze facebookgroep bekend dat we met iets nieuws beginnen daar nl

 SCRAP 'N CHAT!

Nu zullen jullie wel denken wat is dat?? Heel simpel gezegd online met elkaar freubelen en kletsen!!
Dit gaan we doen op dinsdagavond 22 september 20.00 uur.

Hoe het in zijn werk gaat??
Ik geef hier straks een lijstje met benodigdheden  die nodig zijn om mee te doen. Je zorgt dinsdag dat je om 8 uur klaar zit met al die spulletjes.
Vanaf 8 uur ga ik dan om de 10 minuten  een hint geven wat je moet gaan doen.  Het is de bedoeling dat je aan het einde van de avond ( ons streven is half 10/10 uur)   de basis klaar hebt  en dan krijg je nog tot en met donderdagavond 20.00 uur de tijd om hem  verder naar eigen idee te pimpen. Je plaatst je creatie in onze facebookgroep en Jenine en ik gaan dan een winnaar kiezen die een leuke prijs kan winnen. Wat die prijs is maken we later bekend!!


Ben je nog geen lid van onze facebookgroep klik dan even op onderstaande plaatje en meld je aan!

Ook mag je die avond gezellig in onze winkel samen met ons komen freubelen. Je neemt dan je eigen materialen mee, wij zorgen voor koffie/thee en wat lekkers. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden. Geef je dan even op op info@hobbyvision.nl 


Dan hier nog even het lijstje met wat je nodig hebt die avond:

Natuurlijk de basis benodigdheden zoals, lijm, schaar, mesje, tape, rilpen potlood, etc

Een strook cardstock van 15 x 30,5 cm
Een strook cardstock van 12 x 30,5 cm
Design papier naar eigen keuze
2 dezelfde kleuren lint van 25 cm
2 dezelfde kleuren lint van 20 cm
 Ronde pons met doorsnee van ongeveer 3,5 cm( je kunt ook een 2 euro muntstuk hiervoor gebruiken mocht je geen pons hebben)

En natuurlijk spulletjes om je creatie  mooi te maken zoals stansjes, bloemen etc.

Ik zal dan nog een kleine sneak peak geven zodat jullie alvast een beetje nieuwsgierig worden!

Tot volgende week dinsdag 8 uur!


19 opmerkingen:

lenywim35 zei

Ik zal er voor klaar zitten. Komt mooi uit, geen opsporing crimi e.d. kijken. Dat haat ik, maar ja je bent samen he? hihihi gr leny w

Saskia zei

Hoop dat ik het niet vergeet

Saskia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
LottesCards zei

O, super leuk! Dat zijn geen vreemde of moeilijke benodigdheden ;-) Dat heb ik en kan ik klaar leggen ;-)
Fijn dat het rond 10 uur afgelopen is voor een doordeweekse avond en super dat we nog een paar dagen hebben om het af te werken :D
Nog even een vraagje.... Ook nog een plaatje of ingekleurd afdrukje nodig???

Liefs!

Odette's kaartenhoekje zei

Genoteerd ... Ik heb er nu al zin in ...
Groetjes, Odette.

Debby Kuster zei

Leuk heb het opgeschreven.
hopelijk heb ik tijd om mee te doen

groetjes Debby

Glenda de Heide zei

Is het cardstock van dezelfde kleur?

Liefs Glenda

Jenine zei

Hoeft niet Lotte, maar er is zeker wel ruimte in het project om een afdrukje te verwerken 😀

Jenine zei

Hebben wij wel gedaan, is denk ik wel het mooiste!

Renate zei

Hey... Maar dit klinkt wel heel leuk zeg.
Dit is zeker het proberen waard.

-xies- Renate.

Renate zei

nog even een vraagje...
Worden de hints op Facebook geplaatst, of kunnen we die ook op deze blog zien?

LottesCards zei

Dan gaan we zorgen dat dat ook klaar ligt, want daar kruipt bij mij altijd zoveel tijd in dat ik het anders weer niet ga halen, whahaha!
Dankjewel voor je reactie! Liefs

Vigdis zei

Heb het direct in mijn agenda gezet. Wat een leuk idee zeg :-)

SCRAPTHEA zei

Ha, ga vanmiddag alles in orde maken heb er echt zin in.

lenywim35 zei

Alles ligt klaar. Maar of Wim naar de crimi kan kijken. Ik zal hem nodig hebben om te rillen, te vouwen e.d.
Maar komt goed. gr leny w

Marianne zei

Even alles bij elkaar zoeken en klaarleggen :-)
Groetjes, Marianne MW

carla zei

Ben er bijna klaar voor😀😀😀

Cinderella zei

Ik ga het proberen mijn laptop is buiten gebruik maar misschien kan ik via de telefoon volgen

yanmaneee zei

ferragamo belts
adidas nmd
jordan shoes
vans
supreme
golden goose sneakers
yeezy
golden goose sneakers
nfl jerseys
air max 270