Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 17 september 2015

Autumn Greetings !!!

Hallo allemaal !!!

Ik mag jullie weer een herfstkaart laten zien.
De nieuwe herfst artikelen van Noor! Design sluit mooi aan op het weer .... het is echt vies nat buiten !!!
Echt tijd om te freubelen dus hahaha :)


Als basis heb ik weer een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, de teardrop.
Het is echt leuk om ze te combineren :)

Ik ben begonnen met kraft karton, hierop wit karton gedaan en daarna verschillende stukjes design papier.
Ik heb verschillende paperpads gebruikt, de 1e laag is gemaakt uit het grote blok Tough Textures, vervolgens heb ik het paperpad Botanical erbij gedaan.


De notebookstans blijft het altijd leuk doen :) ... hierop heb ik een spinnetje gedaan van Dutch Doobadoo.


Aan de bovenkant van mijn kaart heb ik de paddenstoelenrand gedaan, de hoedjes heb ik nogmaals uit design papier gestanst.


Het plaatje komt uit de nieuwe Papers & Pictures Autmn.
Zoals ik al eens eerder in een blogpost geschreven heb, mag ik graag stempels verknippen hahaha, dus ook hier weer, normaal staat de tekst onder elkaar, maar ik heb er een lange tekst van gemaakt ;)


Onder het plaatje heb ik de mooie vierkante mal uit wit karton gestanst, hierop een stukje design papier.

Op de hoek van het plaatje heb ik de geweldig mooie klimop stans gedaan, deze is uit kraft karton gestanst en bewerkt met distress inkt "Walnut Stain".
Hierop heb ik enkele roosjes gedaan.


Rechts boven bij het plaatje heb ik de klimopcirkel gedaan.
Hieronder nog een spinnenweb van Dutch Doobadoo.


Onder het plaatje heb ik nog het hekje van Noor! Design gedaan.


Op het plaatje de grote paddenstoel met hieronder enkele Dutch Doobadoo Lasrerart blaadjes.
Deze heb ik bewerkt met distress inkt.
Verder nog wat natuurlijke materialen erbij.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Wil je deze kaart in het echt bewonderen, kom dan 3 oktober a.s. naar de demo bij HobbyVision in Rijssen.
Ook ik ben hierbij aanwezig en ga aan de slag met de nieuwe artikelen van Noor! Design.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!

Liefs Astrid xxx






Noor! Design - Autumn - Klimop Krans   Noor! Design - Autumn - Klimop   Noor! Design - Cutting & Embossing mal - Autumn - Rand paddestoelen   Noor! Design - Cutting & Embossing mal - Autumn - Paddestoel en blad   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Rand notebook   Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant + kroonluchter   Noor! Design - Cutting Stencil - hekje  Noor! Design - Paper & Pictures -  Autumn   Noor! Design - Paperboc 15 x 30 cm - Botanical  Noor! Design - Paperpad 30 x 30 cm - Tough Textures    Noor! Design - Clear stamp - Autumn   Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames teardrop   Dutch Doobadoo - Laser Paper Art - Autumn   Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Zwarte spin   Distress inkt - Walnut stain   Paper Distresser - Tim Holtz



3 opmerkingen:

Diny zei

Wat MOOI....schitterend!
Groetjes Diny

Marianne zei

Prachtig!!

Anoniem zei

Super.....heel erg mooi gedaan.
groetjes Joke