Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 9 september 2015

PocketLetter Winter !!!

Hallo allemaal !!!

Ja hoor, het is echt werkelijk waar, ook ik ben voor de verandering ook begonnen aan een Pocketletter, voor mij de allereerste keer :)
Ik vind het super leuk om te doen, op naar de volgende !!!


Ik heb het geweldige papier van Studio Light "Winter Memories" gebruikt, echt zooooo geweldig mooi !!!!

Er is een stansvel bij met daarin kant en klare labels om in de Pocket Letter te schuiven.

Ik heb hierop zowel uitdruk stansjes als vele Noor! Design stansjes gebruikt.


Linksboven heb ik een klein papieren kleedje door de helft gesneden 
Hierop een stukje ribbelkarton, vervolgens de wantjes en muts van Noor! Design uitgestanst van wit karton en deze bewerkt met Distress Inkt Walnut Stain.
Het ribbelkarton heb ik eerst bewerkt met witte Crackle Paint.
Nadat dit droog was kon ik de stansjes er met kit opplakken.
Op de wantjes heb ik nog een strikje van touw gedaan.


De grote nieuwe sneeuwvlok van Noor! Design heb ik uit wit karton gestanst, deze door de heft gesneden en op elke tag apart erop geplakt.
Bovenop het plastic hoesje heb ik een tag van Dutch Doobadoo gedaan.
Ook deze bewerkt met crackle paint, een lint erdoor, touwtje erom en een paar belletjes eraan gehangen.


Het plaatje is ook uit een uitdrukvel van Studio Light, deze heb ik passend schuin gesneden en over 2 tags geplakt.
Hieronder heb ik de sneeuwvlok cirkel van Noor! Design gedaan.
Nog een stukje verbandgaas eroonder verwerkt.
Bovenop het plastic hoesje heb ik het woordje Winter van Noor! Design gedaan.


Op de rechtse tag heb ik een tekst van Noor! Design gestempeld.
Bovenop het hoesje de slee van Noor! Design, wat uitdrukplaatjes van Studio Light en een paar witte takjes van Leane Creatief.


Linksonder heb ik een plaatje met kerstbomen van Studio Light op maat gesneden, deze achter het raampje van Noor! Design geplakt.
Bovenop het hoesje wat natuurlijk materiaal gebruikt, een paar roosjes en het hertje van Noor! Design.


Op deze tag heb ik wat uitdruk stansjes van Studio Light geplakt, hieronder een stukje kant.
Rechtsboven een paar plakparels.


En tot slot, het andere gedeelte van het papieren kleedje, weer een stukje ribbelkarton en hierop de nieuwe schaatsjes van Noor! Design.

Op het hoesje nog het woordje Memories gedaan.

Zo ... pfftttt hey, dit was weer een heel verhaal hahahaha, maar ik hoop dat ik jullie met deze PocketLetter weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!!

Liefs Astrid xxx



Door op onderstaand plaatje te klikken, kom je rechtstreeks bij het desbetreffende artikel uit :

ATC / Pocket Letter - 9 vaks insteekhoes - A4   Stansmal - LeCrea Lea’bilitie® - holly leave, pine branches   Noor! Design - Winter Wishes - Clearstamp Stars   Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristal Cirkel   Noor! Design - Noor! Design Winter Wishes Cirkel met Ijskristallen   

Noor! Design - Winter Wishes - Tekst Winter   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil -  Winter Wishes - Gloves & Hat   Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - Oudhollandse schaatsen   Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Sleigh   Joy! Crafts - Cutting & Embossingstencil - Ruit - 12 Ruiten   Noor! Design - Cutting & Embossing mal - Happy Holidays - Reindeers  

Dutch Doobadoo - Label Art - Xmas (white)   AS - Plakparels - grijs 013   Distress inkt - Walnut stain   DecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste WhiteMaya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/RollJoy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn







2 opmerkingen:

Els zei

Super wat is dit mooi.
Groetjes, Els

franki.ok zei

Fantastic ! Och my favorite !