Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 30 september 2015

Scrap`n Chat creatie

Halloootjes,

Het is weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.
En dit keer heb ik gekozen om jullie mijn uitwerking van de 
Scrap en Chat te laten zien. Misschien ben je niet helemaal bekend 
met de Scrap en Chat en daarom zal ik het even in het kort uit leggen.

Scrap`n Chat is dat je aanwijzingen krijgt in de Hobbyvision fb groep.
Om de 10 minuten zal Tiets hier iets plaatsen.
Heb je dan allen stappen gevolgd dan heb je een basis creatie klaar die je
nog moet versieren. Hier voor krijg je dan een paar daagjes de tijd en als hij klaar
is kun je hem laten zien in de groep op FB.  En wellicht ook nog een prijsje in de wacht slepen.

Wij hebben de eerste Scrap `n Chat met een groepje gevolgd in de winkel van HobbyVision.
Heel gezellig natuurlijk dus het was echt scrappen en beppen hihihi..
En gingen we met een basis naar huis. Die basis heb ik dus klaar en laat ik hier even aan jullie zien.


De voorkant heb ik versierd met design papier van Studio Light.
De hertjes zijn van Noor!Design. Deze heb ik uit Kraft papier gestanst en met wat 
bruine inkt her en der wat donkerder gemaakt. Op de rug nog wat witte stipjes
met een sharpie en onder hun voetjes zit de CraftEmotions sneeuwlijm


Hier kun je even zien dat het echt een soort boekje is.


De kleine linker flap heeft van mij design papier van Studio Light gekregen.
En de sterren van Noor!Design.
Op de rechterkant heb ik nog een kerstboom van Noor!Design geplakt.


De binnenkant heeft ook design papier van Studio Light.
En alle versieringen zitten in de stans vellen eveneens van Studio Light.



Op de rechterkant op het extra "boekje" heb ik nog de schaatsjes van Noor!Design geplakt
en in het midden nog de tekst "winter" 




Ook het binnenste boekje heb ik voorzien van allerlei stansjes uit het stansvellen boekje van Studio Light. Dit is zo makkelijk. Alles zit erin en past bij elkaar.



En hier nog een kant waar de label uit de pocket komt.
Hier heb ik ook weer een klok opgeplakt die ook nog vaker in dit boekje voorkomt.

Verder heb ik alle randjes voorzien van donkerbruine inkt.

Ik vond het echt een leuk projectje, die je dus onder leiding van Tiets kon maken.

Heb je dit gemist, geen nood,  op 23 oktober is er weer een Scrap`n Chat.
Dus kom dan voor 20.00 uur op Facebook en doe gezellig met ons mee !!


Distress Inkt - Mini - Vintage Photo   Stansvel Studio Light - Winter Memories - EASYWM494 Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - Oudhollandse schaatsen  Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristal Cirkel  Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbomen  Joy! Crafts - Kraft papier - Scrapformaat 30,5 x 30,5 cm

2 opmerkingen:

Frosien zei

Supermooi gemaakt, ook ik heb de basis nog liggen en moet het nog afmaken, maar deze is erg leuk geworden, groetjes Frosien

KarinsArtScrap zei

prachtig ziet het eruit heel erg mooi gemaakt
Gr Karin