Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 19 september 2015

Trouwalbum!

Toevallig dat het toevallig ook mijn beurt is om hier wat te laten zien, want als dit verschijnt ben ik bezig met de 21 clubdag. Zoals elke keer sponsort Jenine deze dag en is ze ook samen met haar moeder aanwezig met een groot deel van de winkel.. Dit keer heb ik weer een  leuk project voor de leden gemaakt en wil dat alvast hier laten zien.
Ik heb het album gevuld met mijn eigen trouwfoto;s!( 12 januari 1988)  Was wel even een klus want moest het originele boek uit elkaar halen, foto;s inscannen en daarna uitprinten en boek weer in elkaar. Maar Ik wilde al zolang deze foto;s eens scrappen en met dit album vond ik dat erg geschikt.
Het papier wat we gebruiken deze dag is butterfly van Prima marketing.

 Ik heb zoveel materialen gebruikt dat het teveel is om allemaal te benoemen, maar natuurlijk heb ik ook Noortjes gebruikt!
Die zul je het hele album door wel kunnen vinden!
 Wilde het een beetje stoer maar ook romantisch houden dus touw en kant heb ik veel gebruikt

 Deze tekst heb ik op internet gevonden en uitgeprint op craft papier.

 Ook sommige Dutch Doobadoo teksten waren erg geschikt om in dit album te verwerken!


 Ook de chit chat teksten van Tim Holtz heb ik her en der geplakt.

 Zelfs een puzzle stukje van Dutch Doobadoo vond een plekje!

 Ook vlinders moesten in het album want die betekenen nieuw leven en tja dat gingen we nu samen doen!


 Soms mis ik dan nog net iets op een pagina en dan is cotton cord om een foto heen dé oplossing!
Of een zelf gemaakte bloem van een stuk jute!

 De pagina;s uit dit album zijn allemaal verschillend..daarom noem ik het ook maar een Messy album!
 Ook ben ik dol op floss draad vooral als het zo mooi krult!



Ik hoop dat jullie het een leuke blogpost vonden en wens jullie een heel fijn weekend toe!




13 opmerkingen:

chrilvian zei

nou tiets, dat ziet er helemaal top uit!!! super!!

Charlotte zei

Super leuk Tiets! Fijn dat je alle foto's een nieuw leven kon geven in een messy romantisch album! De gebruikte materialen gaan niet in concurrentie met de oude foto's, Ik vind het super goed gelukt!
Groetjes,
Charlotte
( ik ben in 1988 geboren :)

KarinsArtScrap zei

een mooi bewerkte album
Gr Karin

emsiescreaties zei

Wat een leuk kijkje in je leven, wat een mooi iets heb je ervan gemaakt, prachtig om te zien, mooie herinneringen verwerkt tot een prachtige creatie! Wanneer krijgen de eerste creatie te zien waarin je kleindochter centraal staat?

Margreet zei

Wat een super mooi album, leuk met al die prachtige malletjes.
Groetjes Margreet


Nicolette zei

Wat een schitterend album, Tiets. Je hebt het fantastisch mooi uitgevoerd en veel mooie details en embellishments verwerkt. Een prachtig geheel! En heerlijk, die oude foto's. Wat verandert er toch veel in de tijd!

Lieve groet, Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zitten smullen van je mooie album Tiets. Ik kan zien dat je er met hart en ziel aan hebt gewerkt. Echt een creatie om te koesteren.
Lieve groetjes Miranda

Jenine zei

Echt onwijs gaaf :-)

Xx

GerJanne zei

Ik zit mijn ogen hier uit te kijken, wat een supergeweldigfantastisch mooi messy album!
GerJanne

Dinie zei

Schitterend album Tiets

Doris knippenenplakken zei

Wat is ie gaaf gemaakt suppperrrrrr mooi Tiets echt een hele leuke album dit is een project dat ik ook graag zou maken .
Top Album !!
Groetjes Doris

Gina Bloyaert zei

Dag Tiets,
Wat,een prachtig project heb jij gemaakt van jullie speciale dag iets waar je terecht trots,op mag zijn 👏💐

joke zei

Wat prachtig gemaakt Tiets