Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 17 oktober 2018

Cats among the Pigeons Triptech cadeaukaart

Vandaag een lekkere vrolijke kattenkaart. Voor dit model heb ik een dubbele kaart gemaakt met de Dutch Doobadoo - Dutch Card Art – Triptech nr. 470.713.310. 


Voor de achtergrond heb ik een tekst had geprint op WaterArt Aquarelpapier - 300 grams.

Daarna met Distress Oxide met Viva Decor sponsjes kleurtjes aangebracht. Ik heb hiervoor de kleuren Evergreen Bough – Broken China – Fossilized Amber – Cracked Pistachio gebruikt. 

De katten en vogel (Dyan Reaveley`s - Dylusions Cling Stamp Collections - Cat Among Pigeons) heb ik gestempeld met Versafine - Clair Ink Pad - Nocturne op Copic Blending paper. Ik heb ze ingekleurd met Faber Castell Polychromos met deze kleurnummers: 111-115-121-123-249-112-168.  

Daarna de katten en vogel uitgeknipt en op de achtergrond geplakt. Omdat ik het niet mooi vind als je witte randjes blijft zien, heb ik de randjes eerst zwart gemaakt met een Copic marker. 

De tekst is gemaakt met de computer. 
Met de Uni-Ball Signo - Broad Point Gel Pen – Black heb ik nog wat gedoodeld om de katten een bodem te geven om op te staan. 


Ik heb nog een zijdeel van de DDBD mal overgenomen op zwart cardstock en er een plakrand aangetekend die ik aan de binnenkant van de kaart geplakt heb.  


Deze heb ik niet helemaal vastgeplakt zodat er een vakje ontstaat waar ik een cadeaubon in geschoven heb. 


Op de zijflap heb ik een bloem uit de ‘Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB14 set’ gestempeld en ook ingekleurd met de Faber Castell potloden. 


Bedankt voor het kijken!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


Dyan Reaveley`s - Dylusions Cling Stamp Collections - Cat Among PigeonsStudio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB14 Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Triptech  Viva Decor - Vierkante zachte sponsjes Cardstock Basic Paper - 30,5 x 30,5 cm - 2007 zwart   Copic papier - Perfect Colouring Paper A4 WaterArt Aquarelpapier - 300 grams - 12 vel Faber Castell Polychromos - Blikken doos 36 stuks  Stempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - Nocturne Distress Oxides Ink Pad - Evergreen BoughDistress Oxides Ink Pad - Broken ChinaDistress Oxides Ink Pad - Fossilized AmberDistress Oxides Ink Pad - Cracked Pistachio Uni-Ball Signo -  Broad Point Gel Pen - Black Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Ultrafine tip - Glue applicator (2 stuks)      

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig leuke kaart! Groetjes Betha