Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 10 oktober 2018

Memory Lane - You are Amazing

Soms heb je van die dagen, dan MOET je van jezelf gewoon eerst een oud project afmaken voordat je weer aan iets nieuws mag beginnen, is dat herkenbaar?

Ik heb bijvoorbeeld heel veel halve projecten liggen van de LIVE shows waar ik dan de basis maak maar niet af kan maken tijdens de uitzending. Na de uitzending moet ik weer een nieuwe live voorbereiden met als gevolg dat mijn halve projecten steeds verder opstapelen...

Dus vandaag deze creatie eindelijk afgemaakt. Hoe ik de basis heb gemaakt kun je terugvinden in de video van de surprise workshop die ik onder aan dit blogbericht nog even laat zien.


Dit is de complete kaart als hij is dichtgevouwen. Om de kaart heen heb ik een wikkel gemaakt. De wikkel heb ik gedecoreerd met een prachtige creatable van Marianne Design, deze is echt zo mooi sierlijk.
Het designpapier is van Kaisercraft, de Memory Lane.

Op de voorkant heb ik een Vintage plaatje van Gerda's Hobbyshop gebruikt die wij sinds kort ook mogen verkopen in de winkel.


Achter het Vintage plaatje zit nog een label verwerkt Die heb ik uitgeponst met de Tag Punch van Vaessen Creative. Op de label heb ik nog wat kleine bloemetjes en pailletten geplakt.


Als je de wikkel van de kaart af haalt kun je hem open vouwen. Let op dat je de binnenkant met platte dingen gaat decoreren. Ik heb aan beide zijkanten een halve doily geplakt die ik heb uitgestansd met een stans van Studio Light. De teksten en de vlinders komen van het stickervel van de Memory Lane collectie.

Ook hier in het midden een vintage plaatje van Gerda's Hobbyshop. Ook heb ik nog wat Die-Cut elementen van de Memory Lane lijn verwerkt en ook de tekst pijl van Marianne Design. Deze heb ik met de Merci Beaucoup Mint embossingpoeder van Lindy's Gang op kleur gebracht. Deze kleur is perfect bij het designpapier.




Achter het middelste gedeelte zit nog weer een pocket waar je een label achter kunt stoppen. Op de label heb ik een tekst/quote verwerkt die uit het designpapier is geknipt. Ook hier weer een platte decoratie op gedaan.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wil je hem ook graag maken? Dan kun je hier de LIVE video terugvinden:



Ik wil jullie allemaal weer ontzettend bedanken voor jullie bezoekje en de lieve reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Kaisercraft - Memory Lane - Cardstock Stickers Scrappapier Kaisercraft - Memory Lane - Lakeside Scrappapier Kaisercraft - Memory Lane - Raw Wood   Scrappapier Kaisercraft - Memory Lane - Tranquility  Scrappapier Kaisercraft - Memory Lane - Misty Rose Vaessen Creative - 3 in 1 Tag Punch Marianne Design - Creatables - Royal Frame Marianne Design - Collectables - Arrow sentiments (Jenine Siemerink) Ranger - Emboss It Dabber 1oz Lindys Stamp Gang - Embossing Powder - Merci Beaucoup Mint Hero Arts - Pigment Ink - Unicorn Joy! Crafts - Artificial Flower - Naturel Spiraal Bottle Kit - 28 Lilac Lane Decorative Elements - Through the Woods Hemp cord naturel - 0,8mm x 100m Knipvel GH - Vintage 3319 Studio Light - Memories of Summer - Cutting and Embossing Die - nr.84

1 opmerking: