Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 23 oktober 2018

Mixed Media Canvas met Cindy


Hoi allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie van inspiratie te voorzien hier op het blog.
Dit keer heb ik een canvas gemaakt in herfst stijl. 
Ik gebruikte oa Lindy's sprays, magicals en embossing poeder, Finnabair Wax en de nieuwe Finnabair Icing Paste.


Dit is een kleurenschema waar ik bijna een beetje bang van wordt, zo ver weg van wat ik normaal gesproken gebruik ;).
De Nuvo Drops passen er perfect bij en maken het echt één geheel.




Van dit project heb ik ook weer een video gemaakt.
Het was even geleden dat ik een video plaatste op mijn kanaal, maar ik ben weer terug ;).
Je kunt de video ook hieronder bekijken:



Onderaan de post vind je een uitgebreide lijst met materialen, alles te koop bij HobbyVision.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn canvas vinden.

Bedankt dat je even langs kwam en een fijne dag vandaag :).