Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 27 oktober 2018

Tag Mintay - Birdsong

Vandaag laat ik jullie zien hoe ik deze tag heb gemaakt met het supergave Mintay papier.

Ik heb twee verschillende maten tags gesneden uit het paperpad ‘Mintay - Birdsong 15,2 x 15,2 cm - MT-BIR-08’. De onderste maat heb ik nog een keer gesneden uit dun chipboard voor de stevigheid.
De randen van de tag heb ik ruw gemaakt met een distress tool en beïnkt met VersaMagic – Pink Grapefruit met behulp van een dauber.


Daarbovenop heb ik de mooi mooie sierlijke mal ‘Noor! Design - Blauwe mal - Ovaal met sierrand’ geplakt en deze ook losjes beïnkt met de VersaMagic. 


De leuke plaatjes heb ik geknipt uit het scrapvel ‘Mintay - Birdsong MT-BIR-09’. 
Ik heb alle onderdelen met stukjes van verschillende diktes chipboard opgeplakt zodat je er wat diepte in krijgt.


Onder de vogels zit een stukje scrappapier met houtstructuur. Dit is ook een vel uit het hetzelfde Mintay paperpad.


Onder de grote roze bloem (Prima Marketing - Havana - Crepe Paper Flowers 12/Pkg – Savina) heb ik de hoekjes van dezelfde mal ‘Noor! Design - Blauwe mal - Ovaal met sierrand’ geplakt. Onder de bloem zit ook nog een stukje flosdraad. 

Ik heb nog wat Powertex - 3D Balls – Medium op kleur gemaakt met dezelfde VersaMagic en ertussen geplakt.
Als laatste heb ik de randen van de tag en de bloemen nog een beetje aangezet met witte gesso op de dry-brush techniek (met een bijna droge kwast). 


Ik hoop dat jullie het weer een leuke creatie vonden en ik jullie op ideeën gebracht heb!

Bedankt voor het kijken!




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Paperpad Mintay - Birdsong 15,2 x 15,2 cm - MT-BIR-08Scrappapier Mintay - Birdsong MT-BIR-09 Noor! Design - Blauwe mal - Ovaal met sierrand Prima Marketing - Havana - Flowers 100/Pkg - Valeria VersaMagic - Pink GrapefruitPowertex - 3D Balls - Medium Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Ultrafine tip - Glue applicator (2 stuks)        Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6 Finnabair Art - Heavy Gesso - 8.5oz - White Pro Art - Gesso Brush
De grote bloemen zijn binnenkort weer leverbaar via deze link: https://www.hobbyvision.nl/detail/2058411/Prima-Marketing-Havana-Crepe-P.htm

1 opmerking: