Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 30 maart 2019

´create´ je eigen feestje

Het leven is een feestje maar je moet wel je eigen slingers ophangen!
en dat heb ik gedaan haha


Voor een fotograaf in Arnhem maak ik voor de shoots vaak banners en caketoppers, toen bedacht ik ineens dat deze lijn van studio light ook wel heel erg leuk zou zijn. De kleuren zijn natuurlijk al super fleurig.


En ben ik dus aan de slag gegaan!
met de mal van DDBD heb ik 2 verschillende soorten vlaggen uitgeknipt.
En met mijn snijapparaat van Brother heb ik bloemetjes, rondjes en letters gesneden.


Elke letter heb ik versierd met een die cut die bij de lijn hoort.
en ook heb ik alles gespetterd met 4 kleuren posca pennen.







Een taarttopper hoort natuurlijk op een taart...
die heb ik van 2 doosjes gemaakt, daarna op elkaar geplakt en daar de taarttopper op vast gemaakt.
Met wat die cust en wat waterballontjes heb ik het aangekleed.
Het kleine slingertjes heb ik tussen 2 rietjes opgehangen.



`Laten we de slingers ophangen
en het leven vieren`
Bedankt voor het kijken en een fine dag
liefs Peggy!




Studio Light - Scrappapier - Create Happiness nr.01 SCRAPCR01 Studio Light - Scrappapier - Create Happiness nr.03 SCRAPCR03
Studio Light - Scrappapier - Create Happiness SCRAPCR04
Studio Light - Scrappapier - Create Happiness nr.02 SCRAPCR02 Studio Light - Die Cut Paper Set - Photo`s ,Labels & Extras nr.648 Studio Light - Die Cut Set - Photo`s ,Labels & Extras nr.647 Posca Verfmarker - Extra Fijne Conische Punt 0.7 - 1mm - ZwartPosca Verfmarker - Extra Fijne Conische Punt 0.7 - 1mm - GeelPosca Verfmarker - Extra Fijne Gekalibreerde Punt 0.7 mm - WitPosca Verfmarker - Extra Fijne Gekalibreerde Punt 0.7 mm - Roze







4 opmerkingen:

hellendegraaf@gmail.com zei

Vrolijke slinger

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk deze slinger! Groetjes Betha

Dora zei

Ja inderdaad. Bij een feest hoort slingers. Mooi gemaakt

Judith zei

super leuke slinger geworden.
Groetjes van Judith