Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 4 maart 2019

remember to discover

Hallo allemaal,

Wat vind ik dit toch ook heerlijk ontspannend om te doen.
Lekker "smeren" in mijn art journal ;)


Deze keer heb ik de achtergrond met oxide op kleur gebracht van het ricepaper wat ik erbij wilde gebruiken. Daarna heb ik er nog met een mask wat figuurtjes op gebracht en heb er het ricepapier op geplakt met de Liquitex matte gel.


Als afwerking heb ik er nog weer wat stempeltjes op gestempeld en  het geheel nog
voorzien van een paar leuke tekstjes uit het small talk boekje van Tim Holtz.  En langs de randjes nog met een uniball een paar streepjes gedoodled.




Stamperia - Rice Paper A4 - Blue Land Flower  Liquitex - Ultra Matte Gel Medium   Vaessen Creative - Creative Journal - Stamp Book A5 Uni-Ball Signo -  Broad Point Gel Pen - Black  IndigoBlu - Rubber Stamp - Collectors Edition 9 - BumblebeeTim Holtz - Idea-Ology Spiral Bound Sticker Book - 4.5  Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - Koffievlek S   Clearstamp - Crealies - Bits & Pieces nr 17  Distress Oxides Ink Pad - Stormy Sky 

5 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Super gaaf Janet

maria's knutselplezier zei

Wow Prachtig hoor!!

Judith zei

Echt heel mooi en heerlijk om je hoofd even leeg te maken.
Groetjes van Judith

Dora zei

Prachtig