Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 30 oktober 2019

Lovely Moments Rietjeskaart

Ik heb nog een keer de de leuke rietjeskaart gemaakt naar een idee van Lidy van Binsbergen. 


Wil je precies weten hoe je zo'n kaart maakt? Janet heeft hier een live uitzending mee gemaakt:
FacebookLIVE - Workshop rietjeskaart 



Ook is er een blogbericht van:

Ik heb mijn rietjes kaart gemaakt met het 'Studio Light - Stansblok A4 - Lovely Moments nr 81' en het 'Paperpad Studio Light - Lovely Moments - PPLM124' en olijfgroen linnenkarton.


Omdat ik geen bijpassende rietjes had, heb ik een rietje 'bekleed' met designpapier.

In het middendeel van de kaart zit een schudgedeelte. 

In het filmpje laat Janet ook duidelijk zien hoe zij het schudgedeelte maakt met de Fuse en op de ‘ouderwetse’ manier met foamtape. 


Achter het schudgedeelte zit een label. Het label heb ik gemaakt van de basis voor een kaart uit het stansblok met daarop plaatjes uit hetzelfde blok. Alle gebruikte plaatjes komen overigens uit hetzelfde blok. Zo zie je dat je ze niet alleen maar hoeft te gebruiken voor de kant-en-klare kaarten.


Het frame van het schudgedeelte heb ik gemaakt met 'Noor! Design - Blauwe mal - Ovaal met sierrand 6002/1044'.


De tekst vond ik op internet en heb ik geprint op een stukje designpapier.

En tot slot de achterkant van de kaart.


Bedankt weer voor het kijken!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Paperpad Studio Light - Lovely Moments - PPLM124 Studio Light - Stansblok A4 - Lovely Moments nr 81 Noor! Design - Blauwe mal - Ovaal met sierrand Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Ultrafine tip - Glue applicator (2 stuks) Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6 CraftEmotions Extra Sticky Tape 6mm