Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 13 januari 2020

Challenge: sneeuw

Lieve lezers,

Er is een nieuwe challenge begonnen! Eentje in winter thema en het eerste thema is sneeuw.
Heb je nou geen idee wat je moet maken? Misschien mag ik je inspireren met deze art journal bladzijde?


Ik ben, zoals meestal, begonnen met het uitzoeken van een middelpunt, een plaatje van een besneeuwde kat vond ik wel toepasselijk. Ik heb het plaatje gemat en vervolgens heb ik een rand van 3d sneeuw gemaakt. 


Ik vond het wel leuk om met tags te werken en heb er dan ook veel gestanst op leuk winterpapier dat ik nog had liggen. Later heb ik de randen nog met blauwe inkt bewerkt.


De ondergrond heb ik eenvoudig gehouden  met waterverf (uit de JMA collectie) en stempels. 


Nadat ik alles had opgeplakt, vond ik het wel leuk om wat Nuvo drops aan te brengen. Het woord snow kisses komt overigens van Dutch Doobadoo paper art. 


Klaar! Ik hoop dat je mee doet aan de winter challenge en ben dan benieuwd naar jouw creatie!


Fijne dag en tot de volgende keer. 

Groetjes, Reanna


 Nuvo - Glitter Drops - Silver Moondust Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Winter   Stansmal - CraftEmotions - Kristal 3D 

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi en zo leuk met het katje! Groetjes Betha

Dora zei

Ziet er leuk uit.

Hetty P. zei

Wat een super leuk idee met alle labels erachter.
Groetjes Hetty