Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 21 januari 2020

Start each day with a grateful heart

Wat gaat de tijd toch snel ,ben alweer aan de beurt om jullie een nieuwe blogpost  te laten zien.
Deze keer een Art Journal pagina gemaakt in het Art Journal van Art by Marlene.



Dit is het geworden en hoe ik hem gemaakt heb ,zal ik jullie proberen uit te leggen.

Ik ben begonnen met op de pagina wat Cadence Vintage Legend aan te brengen .
Daar heb ik toen wat kleurtjes Ken Oliver Color Burst op gestrooid en dit een beetje nat gespoten en wat laten lopen .
Dit goed laten drogen en er toen  een stempel uit de Grunge serie van Studio Light opgezet
,hiervan ook nog een paar kleine stukjes  op de achtergrond erbij gezet.
Deze stempel nog een keer op een stukje papier gestempeld en de veer hiervan uitgeknipt en ingekleurd met de Ken Oliver Color Burst.
Daarna het Die Cut boekje van Art by Marlene erbij gepakt en er daar eentje uitgezocht die ik er wel bij vond passen.
Ook  heb ik er nog wat echte veertjes bij gezocht in een zelfde tint.
De ingekleurde veer en de Die Cut iets verhoogd opgeplakt en daar de echte veertjes achter gestoken.
Op de volgende foto is dit hopelijk iets beter te zien.


Als laatste er nog een  tekst uit het stickerboekje van Jenine's Mindful Art Collection aan toegevoegd en de randjes hiervan met een witte pen bewerkt.
De randen van de pagina nog wat zwart gemaakt en klaar vond ik hem.
Heb hier weer met veel plezier aan zitten werken en wie weet heb ik jullie ook nog wat inspiratie kunnen geven .


Tot de volgende keer.
Groetjes Janny.


Hier nog wat linken naar de webwinkel voor de artikelen die ik gebruikt heb.

Studio Light - Art by Marlene - Ringband Journal 03 (19x25 cm)Studio Light - Art by Marlene - Stansblok A5 - 04Studio Light - Clearstempel Grunge Collection 3.0 - STAMPSL407Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Stickerboek A6Ken Oliver - Color burst powder - 6 pack Fresh FloralsStempelinkt Versafine - Clair Ink Pad - NocturneUni-ball Signo - Gelpen - White 0.7mm

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi en prachtige kleuren! Groetjes Betha

Hetty P. zei

Wat gaaf zeg !!!
Zo mooi, al die kleurexplosies bij elkaar.
Groetjes Hetty