Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 14 januari 2020

Lotje, mijn nieuwe hondje in een planner

Lotje


Ik heb weer eens een plannerpagina gemaakt. Ik heb namelijk een nieuw hondje (een ruwharig teckeltje) en heb daar heel veel foto's van gemaakt. Ze heet lotje en is nu vier maanden oud.

Ik heb met de stans van ECD Planner Essentials (nummer 6) uit de papiercollectie van 13@arts gesneden. Supergaaf deze stans. Daarna heb ik met fijn geribbeld karton een randje gescheurd. Dat vind ik zelf altijd mooier dan knippen. 


Vervolgens heb ik aan deze kant met een cropper hopper de gaatjes er weer in geprikt. Vervolgens heb ik de nieuwe Dorla Perla van Cadence erbij gepakt. Die is echt schitterend met een glimmer. De antiek goude en de petroleum kleur. Met een stencil van Aall & Create heb ik - met een sponsje - de Dorla Perla erop gesponst. 


Wat een cool effect toch? Om het geribbelde karton een beetje op te leuken heb ik ook nog wat Shabby White fran-tage gebruikt. Ik ben stapelgek op dat spul en ze hebben het in allerlei kleuren. Elke kleur heeft een speciaal effect. 



Vervolgens ben ik de foto van Lotje gaan matten met het papier van Studio Light (Winter Feelings en Winter Joys). Toen ik dit wilde opplakken op de achtergrond vond ik het nog een beetje saai en heb toen een stans gezocht die ik onder de foto wilde plakken. Deze stans van Studio Light heb ik twee keer gestanst en met de indigo van Daniel Smith watercolors gekleurd. Met wat gouden verf van Cadence (Dora Hybrid) heb ik gouden spetters gemaakt. 

Vervolgens heb ik de deze uitgestanste achtergronden achter de foto geplakt en op de pagina vastgemaakt met lijm. Ik heb nog wat kleine bloemetje gestanst en deze ook geverft zoals de achtergronden en op de hoekjes geplakt van de foto. 

Ik had nog wat kleine stukjes hout en heb deze ook op het hoekje geplakt van de foto. Tenslotte is Lotje gek op het bos en daar hoort natuurlijk wel een stukje hout bij. 


Ik hoop dat jullie weer een beetje zijn geïnspireerd door deze achtergrond. 



Veel lieve groeten van 


Lijst van artikelen die ik heb gebruikt (als je op het plaatje klikt kom je direct op de juiste pagina van Hobbyvision terecht). 

AALL & CREATE - Stencil set #15 Cadence - Dora Perla Metallic Relief Pasta - Diamant Roze   























3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig en wat een leuk hondje! Groetjes Betha

Hellen zei

Oh wat een schatje zeg wat zul je er veel liefde aan kunnen geven en van krijgen veel plezier met Lotje leuk wat je gemaajt hebt

Marjeta zei

Gorgeous project. Love how you used corrugated paper and textured past.