Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 18 januari 2020

Magical view

Hallo allemaal

Met het mooie papier van AB Studio,Secret Wood  ben ik weer aan de slag gegaan. Zo leuk om daar  samen met het stencil van Craft Emotions een winterkaart van te maken.



Het stencil heb ik overgenomen op wit cardstock van Florence. Met het designpapier de binnen en buitenkant beplakt nadat ik de randen gedistresst en grijs gemaakt heb.



De binnenkant heb ik rustig gelaten en hier en daar wat spetters gemaakt met de poscastiften. 


Op de omslag heb ik met een mask stencil en cadence relief pasta wat glitter aangebracht. Hiervoor  zijn de Diamond en Silver geschikte kleuren.






Om het geheel goed bij elkaar te houden heb ik er een soort band om heen gemaakt van donkerrood cardstock met designpapier. Dit alles opgepimpt met allerlei leuke plaatjes uit het knipvel wat bij het designpapier zit. Ook deze heb ik grijs gemaakt met distress oxide. Wat leuke bloemetjes, sisal, besjes en jute erbij. En als laatste een tekst die uit een strook van het designpapier komt.

Bedankt voor het langskomen,



Alle producten zijn te koop bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeelding te klikken kom je op de juiste plek in de webwinkel.

Collection Kit - AB Studio - Secred Wood  CraftEmotions - Stencil Envelop Duo Paper - Vierkant 14 x 14 cm Florence Cardstock - Smooth 12x12" - White Florence Cardstock - Smooth (glad) 216 gr) - Blackberry Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Mask Stencil A6 - 02 Cadence - Dora Perla Metallic Relief Pasta - Diamant Roze Cadence - Dora Perla Metallic Relief Pasta - Metallic Zilver Distress Oxides Ink Pad - Hickory Smoke Sisal - 10 gram - Neutral 


1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart en heel mooi papier! Groetjes Betha