Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 29 november 2023

De stoomboot

Lieve allemaal,

De Sint en zijn Pieten zijn weer in het land.
Nog een paar dagen en dan is het al weer pakjesavond.
Tijd voor een Sint creatie.


Van Marianne Designe zijn er verschillende leuk artikelen.
Ik heb de mal van de boot gebruikt.

Ik heb de basis van de boot omgetrokken, alleen niet de lijnen voor de vlaggenlijnen. De basis voor de boot heb ik van zwart papier gemaakt. De boot ben ik gaan opbouwen met verschillende kleuren gekleurd papier uit de blokken van Studio Light. 

Aan de achterkant van de boot heb ik een bakje gemaakt. Daarin heb ik een jutte zakje heb gedaan met chocolade geld. Je kan ook kiezen voor een klein cadeautje of strooigoed.

Als leuk detail heb ik deze kleine staf gebruikt. Een super leuke aanvulling op je Sint creatie.Deze mooie stafjes verkopen wij ook bij Hobbyvision. Net zoals het jutte touw wat ik heb gebruikt voor de vlaggenlijn.

Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd om ook met dit leuke thema aan de slag te gaan. Ben benieuwd naar jullie creaties.

Met creatieve groetjes Elske

 

Dit is de lijst met gebruikte materialen,







 


1 opmerking: