Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 13 november 2023

Vintage Christmas



Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, en nu met een slimline kerstkaart.
Deze keer heb ik de JMA - Vintage Christmas gebruikt.


Als eerste heb ik het designpapier voorzien van tekst door er de mask op te leggen
en er wat Cadence pasta door te smeren. Alleen op het deel van de tekst.

Daarna met de script stempel her en der gestempeld met bruine inkt.
Op de plaats waar ik de poinsettia wilde hebben, heb ik de kersttakjes gestempeld.


Met Copic markers heb ik de bloem ingekleurd, dit heb ik nog een keer herhaald.
Uit de tweede bloem heb ik een paar bladeren weg geknipt en als een soort 3D op de andere bloem geplakt. Dit geheel op de kersttakjes die ik had gestempeld geplakt.

Her en der nog wat plaatjes uit het elementen boekje en wat parels in de hoek.
En natuurlijk als laatste nog even met de Posca pen gespetterd. 



Klik op dit plaatje om de gehele Vintage Christmas lijn te zien.



Geen opmerkingen: