Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 26 november 2023

FB live schuifkaart

Hallo allemaal, 
Ik loop een beetje achter met het plaatsen van de creaties.
Deze is van een live uitzending die ik op  15 november gaf. 
Ik noemde het maar de shaker schuifkaart.


De voorkant heeft dus een schudgedeelte.
Om het schudgedeelte heb ik een mooie stans van ECD verwerkt.
Dit zijn toch wel mijn favoriete stansen geloof ik. Er zitten er twee in de verpakking en passen overal bij. En zoals ik hier heb gedaan, kan je er ook een leuke shaker mee maken.


De binnenkant heeft dus een schuif gedeelte.
Hierop moet ik nog plaatjes plakken, maar dat komt nog wel.


En zo is het geheel ingeschoven en kan de kaart dicht.


Het schuifgedeelte zit dus in het midden van de kaart.
Zo kan je beide kanten van de basis ook voorzien van mooi papier.
Hier heb ik designpapier van CraftOClock gebruikt.


En natuurlijk is er ook weer een oefenkaart.
Dat is een blauwe versie geworden.
Met poinsettia`s en dennenappels van ECD.


Aan de binnenkant de vouwconstructie en designpapier.


De poinsettia`s heb ik een blauw kleurtje gegeven , want dat vond ik bij het papier wel passend.
Hiervoor heb ik de kleur tumbled glass gebruikt van de Distress oxide.

Zo, en wil je nog eens kijken hoe deze kaart in elkaar zit, dan is dit de video:

En de producten, die kan je hier vinden:


Ik dank je weer voor het langskomen, en tot snel,

 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha

Anoniem zei

Beeldschoon