Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 27 juli 2017

Ho Ho Ho

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie weer een kerst creatie zien :)


Ik ben begonnen met een nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo.
Ik heb hem liggend gebruikt.

Ik ben begonnen met kraft karton, hierop wit karton en vervolgens het mooie design papier I Wish Time van Maja Design.

Links boven heb ik uit wit karton de 8 punten mal van Noor! Desing gedaan.

Hierop heb ik enkele postmarks van het design papier geplakt.

Rechtsboven heb ik een label er tussen geschoven, hierop heb ik het mooie hoekje van Noor! Design geplakt en vervolgens een strikje van touw en een klein rood bloemetje.

Het plaatje hoort eveneens bij het design papier, deze heb ik op een papieren kleedje gedaan.
Over het plaatje heb ik de Santa with Sleigh van Noor! Design met 3D kit erop geplakt.

Ik heb ook weer een stukje ribbelkarton ertussen verwerkt.

Onder het bloementoefje heb ik het nieuwe takje van Noor! Design verwerkt.
Ook heb ik nog 2 kraft blaadjes ertussen gedaan, dit is een stansje uit de serie Garden van Noor! Design.

Rechtsonder heb ik nog een label art van Dutch Doobadoo gedaan.
Deze heb ik een beetje gekreukeld.

Als laatste heb ik alles weer een beetje bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie weer een klein beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!





Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

PRE-ORDER 6 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Tag Maja Design - I Wish Santa got my letter  Noor! Design - Blauwe mal - 8 punten Joy! Crafts - Cutting & Embossingstencil Hoek Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Leaves blad 1 Noor! Design - Happy Holidays - Santa with sleigh  Dutch Doobadoo - Label Art - Xmas (white) Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Klosje jute touw 25 gr. WOC Flowers - Deep Red Mullberry Paper Aster Daisy Taartrand klein - 10 stuks Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4 Joy! Crafts - NOV Joy! Crafts Kraft cardstock 15 x 30 cm