Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 18 juli 2017

Een wolk van een baby

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een geboortekaartje zien.
Als basis heb ik een nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, de wolk.

Ik had eerst geen idee wat ik ervan zou maken, tot ineens deze gezegde in mij opkwam :)

Ik ben begonnen met wit karton, hierop kraft karton en vervolgens het design papier.
Het design papier "Carpe Diem" is van Noor! Design, ik heb hiervan alleen de blauwe velletjes gebruikt.

Links boven heb ik een klein papieren kleedje gedaan.
Hierop heb ik een echt blauw kanten kleedje geplakt, hier heb ik eerst een stukje van afgeknipt en deze aan de onderkant geplakt.

Het babyplaatje heb ik gemat op de mooie ovaal van Noor! Design.

Hierachter heb ik een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts verwerkt.

Al het kraft kleurige heb ik weer bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Aan de linkerkant heb ik eerst uit wit karton de mooie swirl van Noor! Design gedaan, hierop de hartjes swirls uit kraft karton, dit is een vintage flourishes stans van Noor! Design.
Hierop heb ik enkele bloemen verwerkt.

Aan de rechterkant heb ik cardboard art fopspenen van Dutch Doobadoo gebruikt.
Hierop strikjes van touw en twine met een bloemetje.

De tekst heb ik geprint en hiervan een banner gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe !!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer xxx



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Cloud Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Fopspeen Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml  Noor! Design - Paperpad Carpe Diem A4  Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk Noor! Design - Vintage Flourishes - Swirls/takjes Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage borders - Swirl Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn WOC Flowers - Mixed Blue Carnation Flowers - 25mm Klosje jute touw 25 gr.

3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Schitterend!

Joke zei

Dat is prachtig zeg, een heel erg lief en mooi kaartje.
Groetjes Joke

Cobie zei

Wat een super lief kaartje!
Groetjes Cobie