Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 8 juli 2017

Dog Bone

Vandaag wil ik jullie weer een kaart laten zien. Deze lag ook al een tijdje geknipt klaar, maar ik had nog even wat hulp nodig bij de afwerking :-)

Voor deze kaart ben ik geïnspireerd door Astrid Broer. Ik zag haar hondenbot, vond hem zoooo mooi dat ik hem ook wilde maken.


Voor de basis van deze kaart heb ik de Card Art mal Dog bone 470.713.627 van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik nagetekend op het linnenkarton van Joy! Crafts en dit netjes uitgeknipt. Daarna heb ik de mal ook nog nagetekend op designpapier, hiervoor heb ik het paperpad Life is a Journey 6011/0519 van Noor! Design gebruikt.

 



In het midden heb ik een mooie blauwe mal van Noor! Design gebruikt, de 6002/0785 De afbeelding van de hond heb ik precies passend gemaakt door deze ook uit te stansen en daarna in het midden te plakken. De afbeelding van de hond komt uit het Vintage plaatjes set Animals 6013/0341 van Noor! Design.


Achter de cirkel heb ik nog een klein wit taartrandje geplakt, een decorette stans van Crealies en wat filmstrip ribbon.


Onder het strik heb ik nog een klimop blaadje verwerkt, dit is gemaakt met de klimop stans 6002/0456 uit de Autumn collectie van Noor! Design. Daarop 2 kleurtjes Seambinding lint geplakt, wat tandenfloss draad en daarop een schattig bloemetje. Dit bloemetje is zelf gemaakt met de bloemenstans die bij de grote cirkelstans zit.

Voor de afwerking heb ik nog wat kleine pareltjes opgeplakt.

Ik hoop dat ik jullie met dit hondenbot kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Dog boneJoy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4 Noor! Design - Vintage plaatjes - Animal GreetingsNoor! Design - Paperpad A4 - Life is a Journey Noor! Design - Blauwe mal - Fantastic Cirkel + bloemen Noor! Design - Autumn - Klimop Stansmal - Crealies - Decorette no 11 - Cirkels in elkaar Tim Holtz - Filmstrip ribbon DecoArt Media - Crackle Paint White May Arts - Seambinding lint - Champagne May Arts - Seambinding lint - Ivory  Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm


1 opmerking:

sjanie zei

Leuk kaartje.

Groetjes, Sjanie