Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 17 juli 2017

Kleren maken de man

Wat een schitterende serie is het nieuwste designpapier "Denim & Friends" van Maja Design!!!
Het is uitermate geschikt voor mannenkaarten maar ook heb ik er al een maritieme kaart mee gemaakt. 
Je kunt er zoveel kanten mee op. 
Deze keer heb ik er wel een mannenkaart mee gemaakt.


De shape art Frames 2 nam ik als basis en tekende deze over op donkerbruin en wit karton en op designpapier.
Een leuke afbeelding haalde ik uit het designpapier.
Het gave colbert van Marianne Design is precies goed getimed deze maand. Ik maakte 'em van het designpapier. Leuk hè?
De zonnebril vind ik hier ook leuk bij passen en ik maakte brillenpootjes eraan vast. Op het Youtube kanaal van Marianne Design vind je er een filmpje over.
Op een stukje designpapier stempelde ik de tekst. En de andere tekst komt van de onderrand van het designpapier.



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames label 2   Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Stone Washed   Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Sneakers   Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Floral   Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Casual   Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Summer T-shirt   Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Jeans & shirt   Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Snapshots - Guys in Jeans   Marianne Design - Collectable - Men`s Wardrobe   Marianne Design - Creatables - Flipflops & Sunglasses   

1 opmerking:

Marja Sch zei

Echt super lek en mannelijk. Groetjes Marja