Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 31 juli 2017

You and Me

Hallo Allemaal ,

Vandaag ben ik volledig uit mijn comfort zone gegaan 😅.

 Op een stukje Mixed Media papier heb ik met wat water en distress inkt spetters aangebracht. Als je het papier wat schuin houdt dan krijg je druppels. De DDBD Mask Bubbels erop gelegd en wat gedept met een keukendoekje zodat de inkt op die plaatsen wat weggenomen wordt en je het patroon van de mask zichtbaar wordt.



Heb de polaroid set van DDB 470.715.310 gebruikt rondom de foto.
Het design papier heb ik wat gescheurd en op elkaar geplakt. Dit papier is van de collectie Prima Marketing " St Tropez"

Nog wat plakparels en chipboards elements ,visnetje, bloemen Belle Isle eveneens uit de collectie St Tropez .


Een mooi lijstje er omheen  en dit is mijn eindresulaat !


Benieuwd wat jullie ervan vinden .

Bedankt om langs te komen nog een fijne dag !
Tot de volgende blogpost Groetjes Doris .





De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Strathmore - Mixed Media Vellum Paper Pad - 9
Prima Marketing - St. Tropez - Say It In Crystals Adhesive EmbellishmentsDutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Bubbles 3     Dutch Doobadoo - Card Art - Polaroid 4deligPrima Marketing - St. Tropez - Paperpad A4  (30/pkg)Prima Marketing - St. Tropez - Chipboard  Prima Marketing - St. Tropez - Metal Embellishments   Prima Marketing - St. Tropez - Flowers Belle Isle Prima Marketing - St. Tropez - Puffy stickersDistress inkt - Mini - Mermaid Lagoon

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi en leuk dat je het in een lijstje hebt gedaan. Groetjes Betha

Doris knippenenplakken zei

Dank je wel Betha !