Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 12 juli 2017

beach vacation

Hallo allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met de Sea Shore collectie van Noor! Design.


Ik heb gewoon een simpele rechthoekige kaart gemaakt.
Ik ben begonnen met wit karton, hierop kraft karton en vervolgens het design papier.

Het design papier is van Noor! Design "Sea Shore".

Aan de bovenkant heb ik de mooie schelpenrand gedaan, deze heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain.

Aan de rechterkant boven heb ik het houten bordje van Noor! Design gebruikt.
Hierop heb ik met alphabet letters "Sea u" geplakt.

Het plaatje is uit de serie Seaside Greetings.
Deze heb ik ... hoe kan het ook anders :) .... gemat op de prachtige ovaal.
Hieronder heb ik nog een stukje ribbelkarton geschoven, en ja .... weer wat witte gesso erop verwerkt.

Hierop heb ik aan de rechterkant de vuurtoren geplakt.
Hierover heen heb ik het wier en de strandloper gedaan.

Ter decoratie heb ik een stukje visnet, kant, een stukje touw, een paar schelpen en wat natuurlijk materiaal gebruikt.

De zeemeeuwen mogen natuurlijk niet ontbreken, die vliegen ook lekker rond ;)

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk Noor! Design - Under the Sea - Drijfhout  Noor! Design - Under the Sea - Koraal  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Vuurtoren/meeuw  Noor! Design - Seashore - Strandloper & Zeemeeuw  Noor! Design - Seashore - Schelpenrand Noor! Design - Vintage plaatjes - Seaside Greetings   Noor! Design - Paperpad A4 - Seashore  Decorative Fishnet - Neutral Klosje jute touw 25 gr. Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn  Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Rayher - Posthoorn schelpen in parelmoer schelp Ruby Rock-it! - Fundamentals Alphabet Stickers 432/Pkg - White on BlackDistress inkt - Mini - Walnut Stain

1 opmerking:

Joke zei

WoW dit is zo schitterend gedaan. Echt prachtig.
Groetjes Joke