Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 14 juli 2017

Sea you soon

Vandaag wil ik jullie een mooie zomerse emmer laten zien. Hiervoor heb ik de Card Art mal emmer van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik nagetekend uit Kraft Cardstock en netjes uitgeknipt. De randen heb ik ruw gemaakt met een paper distresser en daarna de randjes voorzien van wat Crackle Paint.


Het papier wat ik voor deze creatie heb gebruikt is van Noor! Design - Under the Sea 6011/0514. Het zomerse plaatje wat ik heb gebruikt komt uit het knipvellenset Seaside Greetings 6013/0354. In totaal zitten er 12 A4 vel in met diverse zomerse plaatjes. 6 verschillende vellen, van ieders 2 stuks.


Zijn ze niet super leuk?



Achter het plaatje heb ik nog wat ribbelkarton van Joy! Crafts verwerkt. Ook heb ik de nieuwe blauwe mal 6002/0785 hierbij gebruikt, deze heb ik uit het witte linnen cardstock van Joy! Crafts gestansd. Voor de opvulling heb ik nog wat wondgaas gebruikt, dit kun je gewoon bij de drogist kopen.


Aan de rechterkant heb ik het mooie uithangbord uit de Under the Sea collectie van Noor! Design gebruikt. Daarop met de Label Letters stickers van Tim Holtz een tekst gemaakt.
De prachtige zeemeeuwen zijn gemaakt met een stans uit de Seashore collectie. De snavel heb ik oranje gemaakt met een ZIG Clean Color Real Brushmarker.


Onderlangs heb ik nog de schelpenrand van Noor! Design gebruikt. Daar bovenop wat visnet geplakt, wat schelpjes ene een uitgestansde vissersknoop.

Ik hoop dat ik jullie met deze zomerse emmer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


Noor! Design - Paperpad A4 - Under the Sea Noor! Design - Vintage plaatjes - Seaside GreetingsNoor! Design - Blauwe mal - Fantastic Cirkel + bloemen Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Vuurtoren/meeuw Noor! Design - Seashore - Strandloper & Zeemeeuw Noor! Design - Seashore - Schelpenrand Noor! Design - Under the Sea - Drijfhout Noor! Design - Vintage Flourishes - Zeilknoop Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Emmer Joy! Crafts - Kraft papier A4 Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Nuvo - Crystal Drops - Caribbean Ocean Mini flesjes met kurk - 0,5ml - 10 stuks 28 Lilac Lane - Shaker Mix - Seaglass Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters Decorative Fishnet - Neutral DecoArt Media - Crackle Paint White Prima Marketing Distress tool

Geen opmerkingen: