Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 21 juli 2017

lay out "trix"

hallo allemaal,


deze lay out is gemaakt met een foto van onze lieve hond trix die in 2010 al is overleden,
maar we zijn haar nog steeds niet vergeten.


Voor deze lay out ben ik uit mijn "comfort zone" gestapt ik houd erg van clean and simple.
 Maar ik heb een set gelatos van Faber Castell gekregen die moest ik natuurlijk wel uitproberen.
ik ben blij met het resultaat al vond ik het wel moeilijk om "te kliederen"
(deze techniek heb ik van een online workshop die ik gevolgd heb)



ik ben begonnen op de achterkant met waterverf en de waterbrushpen. Daarna heb ik de ster opgebouwd met strookjes aquarel papier en heb deze "duidelijk"gemaakt met een micron fineliner en Gelatos.

achter de foto heb ik de embossingmal gebruikt en rand stans van Marianne design gebruikt de losse sterretjes heb ik weer gebruikt op mijn achtergrond.
(little stars)






deze pagina is op aquarel papier gemaakt, omdat deze geschikt is voor gelatos en waterverf. De strookjes heb ik gesneden met behulp van de tim holtz mini hefboom



Tonic Guillotine - Comfort Paper Trimmer 8.5





gebruikte materialen:

 Faber Castell - Gelatos - Aquarelkrijt set Mix & Match BrightWaterArt Aquarelpapier - 20 sheets / A4 / 185 grsClearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 81 Open starsClearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 60 Stitch BPapermania - Basics heattool - Pink (European Plug)Tim Holtz - Tiny Attacher Refill Staples .25Stempelinkt Versafine - Mini - Onyx BlackSakura - Zentangle Tool setMarianne Design - Design folder - EXTRA -  little stars

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Altijd mooi om zo'n herinnering op creatieve manier te maken. Groetjes Betha

Doris knippenenplakken zei

Super mooi Patricia heel mooie layout !
Groetjes Doris