Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 24 juli 2017

Merry Christmas

Hallo allemaal !!!

Deze collectie van Noor! Design ligt al weer een tijdje in de winkels.

Natuurlijk ben ik er mee aan de slag gegaan om er een voorbeeld kaart mee te maken !!!

Voor mijn creatie heb ik de nieuwe randstans "Merry Christmas" uit de serie Winter Wishes gebruikt.

Als basis heb ik  wit karton van Joy! Crafts genomen.

Hierop heb ik het designpapier "Shabby Christmas" geplakt.

Het plaatje is van HobbyVoordelig, nr. HV071.
Deze heb ik gemat op de mooie rechthoek stans van Noor! Design.

Hieronder heb ik een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gedaan.
Deze heb ik uiteraard weer een beetje bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Daar weer onder, links boven, heb ik de mooie cirkel met ijskristallen geplakt.
Hierop heb ik enkele plakparels gedaan.

Links op het plaatje heb ik 2 verschillende vintage flourishes gebruikt, het ene takje heb ik uit kraft karton gestanst en het hulsttakje uit wit karton.
Hierop een strikje van scrappersflos en een paar roosjes.

Rechtsonder heb ik 2 verschillende maten sneeuwvlokken op elkaar geplakt met hierop weer een plakparel.

Rechtsboven heb ik de wantjes van Noor! Design gedaan, het randje van de wantjes heb ik bewerkt met FunFlock.

Links onder heb ik nog een metalen hoekje gedaan.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Noor! Design - Winter Wishes - Merry Christmas rand Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 1 50 mm stencil Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 2 40 mm stencil Noor! Design - Noor! Design Winter Wishes Cirkel met Ijskristallen Noor! Design - Cutting & Embossing stencil -  Winter Wishes - Gloves & Hat Noor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjes Noor! Design - Vintage Flourishes - Holly Paperbloc - 15 x 30 cm - Shabby Christmas Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4  Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Stampendous - Fun Flock

2 opmerkingen:

Joke zei

Prachtig zeg, ik vind dit super mooi. Leuk die ronde rand met merry Christmas.
Groetjes Joke

Cobie zei

Wauw... heel mooi!
Groetjes Cobie