Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 22 juli 2017

summer feelings, geniet van de kleine dingen

Ik vind hem echt geweldig, de Summer Feelings lijn van Studio Light. Ik ben echt fan van dat thema. Samen met wat hulp heb ik weer een "stanskaartje" kunnen maken.


De basis is een kraft kaart van 15x15 cm. Daarop een vel wit kaartkarton van 14,5 x 14,5 cm en daarop designpapier van 14 x 14 cm.
Achter de kaart heb ik nog 3x de prachtige randmal van Marianne Design gebruikt, wat is deze mooi hè? Voor het witte kaartkarton gebruik ik altijd een pak wit linnencardstock van Joy! Crafts. Dit is mooi wit en is iets dunner waardoor het ook heel makkelijk uitstanst.


Voor het lint heb ik wat Seambinding lint gebruikt, dit kan je heel leuk kreukelen en ook heel makkelijk strikken. Daarop heb ik nog jute touw gebruikt en wat veertjes eraan gehangen.

Ook heb ik onder het strik nog de decorette stans "cirkels in elkaar" van Crealies gebruikt.



In het midden heb ik de mooi Doily mal Maggie van Creative Expressions gebruikt. In het midden van deze doily heb ik een plaatje met schelpen uit de Summer Feelings lijn gebruikt.

Onder de doily heb ik nog wat visnet verwerkt. Dit is gemaakt met de Craftable Fishnet van Marianne Design. Dit is echt een super gave stans, het is mooi fijn visnet en je kan het heel makkelijk zelf op de gewenste kleur brengen.

Voor de aankleding van de kaart heb ik nog en meerpaal en wat zeemeeuwen uitgestanst. Verder nog wat filmstrip ribbon gebruikt en een banner met tekst gemaakt.

De kleine pailletjes en het knoopje wat ik heb gebruikt komen uit een assortiedoosje van 28Lilac Lane. Dit zijn eigenlijk doosjes waar schudmateriaal in zit, maar ik vind het super leuke kleine acessoires om ook zomaar los op de kaart te plakken.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je op de juiste pagina in de webwinkel: 

Stansvel Studio Light - Summer Feelings nr. 571 Paperpad Studio Light - Summer Feelings nr. 53 Marianne Design - Feathers Colours Marianne Design - Craftable Tiny`s Fishnet Craftable - Tiny`s Ocean set Marianne Design - Creatable - Classic Border Stansmal - Creative Expressions - Frames & Tags - Maggie 28 Lilac Lane - Shaker Mix - Seaglass Tim Holtz - Filmstrip ribbon May Arts - Seambinding lint - IvoryMarianne Design - Clearstamp Eline`s Mindfulness Geluk Distress Inkt - Mini - Gathered Twigs Prima Marketing Distress tool Tombow - Mono Multi Liquid Glue Stansmal - Crealies - Decorette no 11 - Cirkels in elkaar Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4 

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha

Joke zei

Dit is een schitterende kaart, erg mooi gedaan met hele mooie kleuren.
groetjes Joke

Cobie zei

Prachtig!
Groetjes Cobie