Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 26 juli 2017

you are great

Vandaag wil ik jullie weer een nieuwe stempelkaart laten zien die ik een tijdje terug al heb gemaakt. Hiervoor heb ik de prachtige stempels uit de Veer & Moon collectie van Studio Light gebruikt. Bij deze stempels zit ook gelijk een mooie pakkende tekst.



Voor de vorm van de kaart heb ik de Shape Art mal Frame 470.713.142 van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik nagetekend op het gele Mixed Media papier van Strathmore en dit uitgeknipt. Daarna heb ik de stempel van de zonnebloem gestempeld op het papier met StazOn Cloudy Sky. Deze heb ik ook gestempeld op maskeerpapier, dit netjes uitgeknipt en op de bloem geplakt. 

Daarna heb ik de Transparante structuurpasta van Dutch Doobadoo gebruik in combinatie met het Grunge mask stencil. Dit kan je aan de lucht laten drogen of even met een heattool drogen.


Daarna ga je met de Distress inkt het papier op kleur brengen, ik gebruik hiervoor altijd een blending tool. Ik heb de volgende kleuren Distress inkt gebruikt.
Scattered Straw - Dried Marigold - Spiced Marmalade - Shabby Shutters - Peeled Paint

Zoals je ziet pakt de transparante structuurpasta de inkt niet op waardoor het gewoon wit blijft (witte ondergrond van het papier)


Daarna heb ik nog met diverse Mask stencils van Dutch Doobadoo patronen aangebracht op de ondergrond. Ik heb dit ook weer met een Blending tool gedaan. De mask stencils die ik heb gebruikt kun je onder aan deze blogpost vinden.

Daarna heb ik nog her en der wat gestempeld met achtergrondstempels. Op de waterdruppels heb ki nog wat Glossy Accents gedaan. Rondom de zonnebloem heb ik nog wat dauwdruppels gemaakt. Hiervoor heb ik de Nuvo Jewel Drops - Lemoncello gebruikt.

De stempel van de zonnebloem heb ik ingekleurd met de Water Colour Markers van Winsor & Newton.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Texture Paste TransparantDutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames label 2 Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Faded Dots Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Fabric Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5- Mosaic Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Geomatric Tiles Studio Light - Clearstamp Basic Veer & Moon - nummer 9 Clearstamp Studio Light - Basics - Background nr 180 Distress Inkt - Mini - Dried Marigold Distress Inkt - Mini - Peeled Paint Distress Inkt - Mini - Scattered Straw Distress Inkt - Mini - Spiced Marmelade Distress Inkt - Mini - Shabby Shutters   Stempelinkt - StazOn Midi - Jet Black Stempelinkt - StazOn Midi - Cloudy Sky Masking Paper - A4 - 10 vel Nellie`s Choice - Ink applicator - rond  Nellie Snellen - Heat Resistant mat / Craft sheet Strathmore -  Mixed Media Paper - Vellum Surface 14 x 21,6 cm - 190 gramsNuvo - Jewel Drops - LimoncelloRanger - Glossy Accents - mini Winsor & Newton - Water Colour Markers - Set met 12 markers




2 opmerkingen:

Hetty zei

Schitterende kaart heb je gemaakt.
Wat een mooie kleurcombinatie
Groetjes Hetty

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een beauty! Prachtige kleurtjes. Groetjes Betha