Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 17 februari 2017

De vogeltjes fluiten 🎶

Wat was het heerlijk om de afgelopen dagen de zon weer te zien!!! Zeker woensdag was het heerlijk omdat de wind uit een andere hoek waaide waardoor de temperatuur zo fijn omhoog liep...
Op het moment dat ik deze post schrijf (donderdag), is het weer bewolkt en somber.
Maar omdat ik verlang naar het voorjaar heb ik frisse lentekleurtjes designpapier gepakt en daarmee een kaart gemaakt.


In januari was er in de Facebookgroep van Dutch Doobadoo een SOL maar ik had geen tijd om eraan mee te doen. Wel wilde ik 'em een keer maken want het is een superleuke creatie!
Nu is het dan toch gelukt.
Hiervoor gebruikte ik de Shape art Label van Dutch Doobadoo.
Als designpapier koos ik voor "The Songbirds Secret" van Pion Design.
Achter de opening van de schitterende cirkel van Anja deed ik een gedeelte van het designpapier en matte het op het blauwe designpapier. De andere vogel met bloemen en tak knipte ik uit en plakte ik er met wat 3d kit verhoogd naast.
Wat takjes met bloemetjes langs het plaatje.
Onderaan een tekst op een banner met een vlinder ernaast.
De kleine label blijft zo staan door de strik van tule, organza en een bedel. 
In de bloemetjes en op de cirkel met verschillende soorten parelpennen pareltjes gemaakt.
Wil je deze kaart ook eens maken? Hier vind je de SOL.

Verlangen jullie ook naar het voorjaar? 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met de nieuwe producten. 
Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot de volgende keer!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Mirror    PION Design - The Songbird`s Secret - Nesting Birds    PION Design - The Songbird`s Secret - Apple Blossom    PION Design - The Songbird`s Secret - Borders    Marianne Design - Creatable - Anja`s Butterfly    Collectable Marianne Design - Banners XL    Marianne Design - Craftable - Punch Die: Flower Garden    Marianne Design - Craftable - Seed Pocket & Garden Tools    Marianne Design - Craftable - Vines  Clearstamp Marianne Design - Project NL - Bloemen       Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml    Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml    Dutch Doobadoo - Pearl Pen Mint

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Wat een toffe wondermooie kasrt, de kleuren, het plaatje en alles wat er op te zien is...
Fijne dag
Nancy

Cobie zei

Prachtige kaart Tineke!
Groetjes Cobie