Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 15 februari 2017

Leave nothing but footprint

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien. Ik heb deze kaart gemaakt met mooie materialen van Noor! Design en Dutch Doobadoo.


De mooie shape mal leent zich goed voor de mooie nieuw mal van Noor! Design.


Ik heb bij deze kaart het thema Out of Africa gebruikt.


 Het mooie designpapier en plaatje is ook van Noor! Design.


Dit was weer mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer maar weer.



Noor! Design - Vintage plaatjes - Animal Greetings Noor! Design - Stamp + Stencil - Crafty Cocktail Flowers 2 Noor! Design - Clearstamp - Out of Africa - Dierenprints Noor! Design - Out of Africa - Jeep & Camera Noor! Design - Paperpad A4 - Out of Africa 
Noor! Design - One of a Kind - Spring Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Romantic

Geen opmerkingen: