Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 18 februari 2017

omslag doek

Voor de kraammand  heb ik het meeste zelf gemaakt al had ik ook een paar kadootjes gekocht.
Het merendeel van de zelfgemaakte kadootjes is gehaakt. Dit is ook een bezigheid die ik graag doe.
Een omslagdoek haakte ik in het mintgroen omdat mijn dochter dit als basiskleur heeft in de babykamer.


De omslagdoek haakte ik met Katia Saigon op haaknaald nr. 4. Dit haakt heerlijk en ik heb ca. 6 bollen gebruikt.


De pop van Martine mocht stiekem de omslagdoek showen...


Ik haakte de omslagdoek met de Blanket stitch.


Een lieve label erop gemaakt.


Voor kleindochter Martine had ik ook een "kraammand" gemaakt maar daar had ik alle kadootjes voor gekocht behalve een omslagdoek voor de pop.
Helemaal blij dat ze allebei dezelfde hebben ;-) 

Een fijne dag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Breiwol Katia - Saigon - Kleur 6     Clover - Amour Haaknaald - 4.0 mm

1 opmerking:

Freubelmina zei

Wat een schitterende omslagdoeken heb je gemaakt!
Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma