Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 27 februari 2017

Dikke kroel ...

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien die ik voor het HobbyVision Design team blog gemaakt heb.

Als basis heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gepakt.
Ik ben begonnen met oude roze karton, hierop wit karton en vervolgens het design papier.

Het design papier is van Noor! Design "Dirtyn Pastels".

Aan de rechterkant heb ik een papieren kleedje gebruikt.
Hierop heb ik een stukje ribbelkarton gedaan, deze heb ik bewerkt met witte Gesso.

Aan de bovenkant heb ik het nieuwe hoekje "Vlinder" van Noor! Design gedaan, deze heb ik 2 x gestanst.

Het plaatje is van HobbyVoordelig, HV067.
Dit plaatje heb ik verwerkt achter de prachtige, nieuwe stans van Noor! Design.
Bij deze stans horen ook de bloemetjes en blaadjes.

Rechts boven op deze mal heb ik een vlinder uit de serie Vintage Flourishes gedaan.
Hierop heb ik een vulpen nip gedaan, hierop een klein strikje van touw.

Het diaraampje aan de linkerkant is ook van Noor! Design, hierop heb ik de tekst "een dikke kroel" gestempeld.

Hierop heb ik een strik geplakt met hierin een roosje.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames label 2   Noor! Design - Paperpad A4 - Dirty Pastels   Noor! Design - Blauwe mal - Hoek Vlinder   Noor! Design - No End - Bloemenovaal   Noor! Design -  Vintage Flourishes - Vlinder   Noor! Design - Vintage Flourishes - Passepartout met hartjes en pijlen   Noor! Design - Clearstamps Teksten Brandgevaar   Taartrand klein - 10 stuks   Rayher - Organzalint wit - 25mm   Tim Holtz - Pen Nibs 12 st   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn



1 opmerking:

Cobie zei

Schitterende kaart Astrid!
Groetjes Cobie