Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 26 februari 2017

Sparkles

Hallo allemaal.

Vandaag laat ik jullie een babykaart zien die ik van het prachtige Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Little Miracles gemaakt heb.


Als basis heb ik de Swing Card art mal "Trifold" van Dutch Doobadoo gebruikt.

Ik ben begonnen met wit karton en heb hierop het design papier passend gemaakt.

De baby stansjes horen allemaal bij de One of a Kind set "Baby" van Noor! Design.
Enkele heb ik uit roze karton gestanst en de anderen uit kraft karton.
Ik heb alle stansjes bewerkt met witte gesso.

Aan de rechterkant heb ik een klein papieren kleedje gebruikt, met hierop een stukje ribbelkarton.
De label hoor bij het stansblok.

Het plaatje zit ook in het stansblok, deze heb ik kleiner gesneden en gemat op een rechthoekige mal van Noor! Design, ook deze heb ik kleiner gemaakt, zodat ik alleen de mooie randen overhield.

Het woordje Baby heb ik gemat op een stukje roze karton.

Verder heb ik niet veel gebruikt, nog een paar houten sterretjes en wat plakparels.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Trifold Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Little Miracles   Noor! Design - One of a Kind - Baby   Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Rechthoekig rame met r   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Taartrand klein - 10 stuks

Geen opmerkingen: