Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 16 februari 2017

Nieuwe Gast Designer

Hallo allemaal,

Vandaag komen we even een nieuwtje vertellen.
Doordat Jenine nog wel een tijdje uit de running is en voorlopig nog niet echt kaarten kan maken (gecompliceerde bekkenbreuk) en dus konden we er wel een handje bij gebruiken, hebben we gekeken naar iemand die de "blogrooster dagen" van Jenine over te nemen zodat we geen lege gaten krijgen op ons blog. Jenine heeft contact gehad met Saskia en op de vraag of ze dit wilde heeft ze "ja" gezegd. Erg fijn Saskia dat je ons komt helpen. 

We hebben speciaal gekeken naar iemand die ook echt een toevoeging zou zijn op ons team. Saskia zit ook in het dt team van Nellie Snellen en zal jullie op dit blog dus ook gaan verrassen met creaties met Nellie Snellen artikelen.

Ze stelt zichzelf even aan jullie voor:




Hoi hoi,

Mijn naam is Saskia Moonen en ben getrouwd met Frank en samen hebben we 2 zonen. We wonen in het mooie Limburg, in het plaatsje Blerick. ( ligt bij Venlo )
Ooit begonnen met theezakjes vouwen, en later 3d knippen erbij gekomen. Maar vanaf 2009 ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen, en toen was ik helemaal verkocht.
Toen was het alleen nog maar scrappen. Zo blij dat ik een eigen hobbyhokkie heb in huis. Hier ben ik geregeld te vinden natuurlijk. Verder is muziek bij ons in het gezin een rode draad, en zijn we geregeld ergens te vinden om muziek te maken. ( ik ben bobbientje ( chauffeur ))
Ik ben sinds augustus 2016 bij Nellie Snellen in het dt gestapt. Waardoor ik nu met veel verschillende soorten technieken van Nellie werk.
Ik was natuurlijk zeer verrast dat Jenine mij om hulp vroeg om het dt team te versterken nu zij in de lappenmand zit, dit kun je dan natuurlijk niet weigeren.
Ik zal jullie wat meer van de technieken van Nellie Snellen laten zien. Hebben jullie daar vragen over mogen jullie deze natuurlijk zeker aan mij stellen.

Liefs Saskia

Wij wensen Saskia heel veel plezier in ons team en we hopen dat jullie 
aan haar voorbeelden veel inspiratie overhouden.


TEAM HOBBYVISION

2 opmerkingen:

Duwien zei

Tips zijn altijd welkom, net als jij natuurlijk!

Petra zei

Hoi Saskia,
Meid gefeliciteerd met je nieuwe job, heel veel plezier en ik kijk uit naar je creaties hoor!!
Gr. Petra.