Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 1 februari 2017

Lekker buiten

Het is mijn beurt weer op het blog hier vandaag.
Hebben jullie al zin in het voorjaar? Nou, ik wel!!! Ik hou niet van de winter.... Wel van de heerlijk lange winteravonden maar niet van de kou 😉
Omdat ik nu niet in de tuin kan werken of luieren, heb ik me maar vermaakt met de nieuwe collectie van Marianne Design en Dutch Doobadoo. 
Zo heb ik toch het gevoel dat ik in de tuin aan het werk was...


Zo gaaf vind ik de Card art Laarzen van Dutch Doobadoo. Ook zoveel mogelijkheden zijn hiermee te verzinnen!
Op de laars heb ik een gezellig tuintje gemaakt.
Het nieuwste designpapier van Pion Design "The Songbirds Secret" heb ik onlangs gekocht en vond ik hier wel geschikt voor.
Langs de regenton groeit de wingerd met lieve bloemetjes. De heksenbezem staat erachter. 
Op de regenton en gieter zitten vogeltjes. Ervoor staat een paar laarzen. 
In een pot groeit een plantje met een bloemetje. Erbij ligt de snoeischaar. Er lopen ook een paar kapoentjes (lieveheersbeestjes) in de "tuin". 
De kap van de laars heb ik nogmaals uit wit en designpapier geknipt. Een tekst op gestempeld en met wat 3d kit verhoogd opgeplakt. 
Om de bovenkant van de laars heb ik tule gestrikt met tuingereedschap aan een touwtje gehangen.
Op de bloemetjes heb ik een pareltje gemaakt met de parelpennen van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met de nieuwe producten. 
Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot de volgende keer!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Laarzen    PION Design - The Songbird`s Secret - Blooming Branches    Marianne Design - Paper Silver A5    Craftable Marianne Design - Punch Die - Butterflies    Marianne Design - Craftable Punch Die - Spiders & Bugs    Marianne Design - Craftable - Punch Die: Flower Garden    Marianne Design - Craftable - Seed Pocket & Garden Tools    Marianne Design - Craftable - Vines    MD creatables Grass LR0204    MD Creatables Fence LR0205    Marianne Design - Creatable - Boots buxus    Marianne Design - Creatables - Broom    Marianne Design - Creatables - Barrel    Clearstamp Marianne Design - Project NL - Bloemen    Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml    Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml    Dutch Doobadoo - Pearl Pen Mint    Vivant - Koord Katoen fijn - grijs    
Viva Decor - Inka Gold - Silber 902    Stempelinkt - Versafine - Onyx black

1 opmerking:

Diana zei

Goedemorgen Tineke,
Die is gaaf geworden zeg!
Ik kan niet wachten om weer in de tuin te wroeten.
xoxo
Diana
Diana's Creations