Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 11 februari 2017

Workshop Stempeltechnieken

Goedemorgen allemaal !!!

Op zaterdag 18 maart a.s. geven Janet en ik een workshop achtergronden maken & stempeltechnieken bij HobbyVision in Rijssen.

Wij zijn al druk bezig om enkele voorbeelden te maken, dit is er alvast één van :)

Lijkt het je leuk om dit ook te leren, geef je dan snel op !!!

Aanmelden kun je HIER doen.

Wees er wel snel bij, want  VOL=VOL !!!!


Voor mijn kaart heb ik de prachtige stempel van Studio Light, Veer&Moon "Crocus" gebruikt.
Deze lijn bestaat uit 6 bloemen.

Ik heb de achtergrond gedaan met PanPastels, Versamark, stencil masks van Dutch Doobadoo, een tekststempel van Noor! Design, Bits&Pieces van Crealies en een Grunge achtergrondstempel van Viva.

De crocus heb ik ingekleurd met de aquamarkers van Winsor&Newton.

Lijkt het je leuk om dit ook te kunnen doen, kom dan gezellig bij ons de workshop volgen :)

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en een heel fijn weekend toegewenst.
Ik blijf lekker binnen, tijd om te freubelen ... het wordt hartstikke koud .... brrrrrr ....


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Studio Light - Clearstamp Basic Veer & Moon - nummer 3 Noor! Design - Clear stamp - Sending Love Hart beat   Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes   Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic   Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 11 Sparkle   Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Bubbles   Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - A5 Circle  Viva Decor - Clearstamp - Grunge Hintergründe   VersaMark Watermark Stamp Pad PanPastels - 9ml - Titanium White   Winsor & Newton - Water Colour Markers - Set met 12 markers  Joy! Crafts - Waterpenseel  VersaMagic - Spring Pansy  Workshop - Achtergronden maken & stempeltechnieken - Zaterdag 18 maart





Geen opmerkingen: