Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 17 september 2018

Kerstkaarten Studio Light Essential stamps

Een kaart hoeft niet altijd moeilijk te zijn of dat je er uren mee bezig bent... Vandaag wil ik jullie deze "snelle" maar toch mooie kerstkaart laten zien.


Met de gave Essential stempels van Studio Light heb ik deze kaart gemaakt. Wil je graag zien hoe ik deze kaart heb gemaakt? Onder aan deze blogpost zal ik even de video van de LIVE uitzending laten zien waarin ik deze heb gemaakt.


De basis is het Strathmore Mixed Media papier, daarop heb ik de kleuren Chipped Sapphire, Peacock Feathers en Cracked Pistachio aangebracht, dit iets nat gesprayed met de spraybottle zodat je dat mooie druppelige effect krijgt.

Daarna door de stansmachine gehaald en heb ik de mooie sterren eruit gehaald, hiervoor heb ik het STENCILWT105 uit de Winter Trails lijn van Studio Light gebruikt.

Daarna ben ik daarna ben ik gaan stempelen. De boom heb ik gestempeld met Watering Can (grijs) en Jet Black (zwart) van Archival. Ook de rendieren zijn met de Jet Black gestempeld. Onderlangs heb ik nog wat "heuveltjes" gemaakt, hiervoor heb ik de Pumice Stone gebruikt.

Achter de kaart heb ik wit glitterpapier geplakt, dit komt mooi uit bij de uitgestansde sterren. Verder heb ik op de kerstboom de ballen nog aangezet met de Nuvo Glitter Pens uit het set Midnight Shadows. Deze pennen hebben ontzettend veel glitters, erg gaaf.

De tekst is gemaakt met het Word Punch Board van We R Memory Keepers. Wil je graag zien hoe ik deze kaart gemaakt heb? Bekijk dan onderstaande video:




Ik wil jullie allemaal weer ontzettend bedanken voor jullie bezoekje en de lieve reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

PRE-ORDER 4 - We R Memory Keepers - Word Punch BoardStudio Light - Essential Clearstamp A7 - nr. 299 Rendieren Studio Light - Essential Clearstamp A7 - nr. 297 Kerstboom  Studio Light - Winter Trails - Stansmal STENCILWT105 Katoenen Koord - 1 MM - Wit Distress inkt - Mini - Cracked Pistachio Distress inkt - Mini - Pumice Stone Distress Inkt - Mini - Peacock Feathers Distress Inkt - Mini - Chipped Sapphire Ranger Archival inkt - Wendy Vecchi - set 2 Archival Ink - Mini Ink Pad - Kit #2 Nuvo - Light Mist Spray Bottle (2 stuks) Joy! Crafts - Ink Blending tool Joy! Crafts - 3 daubers Strathmore -  Mixed Media Paper - Vellum Surface 14 x 21,6 cm - 190 grams Vaessen Creative - Embossing heat tool - 2 positions Nuvo - Glitter Marker - Set Midnight Shadows Nellie Snellen - Template sheets for Stampingbuddy-Pro Nellie Snellen - Stamping Buddy Pro  MD - Snow Paper A5

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha