Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 15 september 2018

picture this....

Hoii wat leuk dat je weer komt kijken!
Ik heb dit keer een soort kaart gemaakt met binnenin wat leuke verassingen!
Het flapje heb ik vast gezet met een magneetje.

Deze lijn is van Mintay, en heet Lovely day,
 en deze lijn heeft echt mijn lievelingskleuren.
Ik ben echt gek op lintjes dus bijna bij al mijn creaties zijn die dan ook wel terug te vinden.

Binnenin heb ik mini enveloppes gemaakt, de kaartjes die bij het papier zaten pasten er precies in wat het nog leuker maakt! Voor deze enveloppes heb je een mal van Noor Design Scr@p 6002|0864 



de stempels pasten perfect bij dit thema!


bij deze stempel set zitten ook wat leuke die cuts van hetzelfde thema.


Picture this….Or not!

Bedankt weer voor het kijken! liefs Peggy

Paperpad Mintay - Lovely Day 30,5 x 30,5 cm - MT-LOV-07  Noor! Design - Scr@p! Die-Cut & Stamp - Photo Shoot Kit  Papicolor - Project Color Cards 102x152mm - Recycling black  Papicolor - Project Color Cards 102x152mm - Recycling chalk  Tombow - Fudenosuke - Brush Broad Tip Pen


Organzalint - Ruban Gaze 10mm - Lilas  Couture Creations - Premium Adhesive Pearls 3mm / 206 stuks - Snow White  Distress Oxides Ink Pad - Black Soot  We R Memory Keepers - Eyelets Standard - Pink  We R Memory Keepers - Eyelets Standard - Aqua  


R. Eyelets bloem - geel  We R Memory Keepers - Eyelets Standard - Green  Papermania - Acrylblok 7x10cm  Magneetjes - Basic Grey





3 opmerkingen:

Ellen zei

Geweldig leuk gedaan!
Groetjes Ellen

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk gemaakt! Groetjes Betha

Dora zei

Zoooo....dit is creatief gemaakt. Wat leuk dat zwarte kronkellijntje. Mooi geheel.