Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 2 september 2018

Sparkle

Het is vandaag mijn beurt om een kaart aan jullie te laten zien.
De zomertijd is alweer bijna afgelopen en de herfst komt er al weer bijna aan.
Daarom laat ik jullie deze creatie zien met herfstkleuren.
Ik vind dit zelf ontzettend mooie kleuren en maak graag kaarten voor de herfst.




Voor de basis heb ik het papier 'Strathmore bristol' gebruikt.  Op dit papier heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo getekend. 
Ik breng altijd eerst de distress oxide aan voordat ik het getekende figuur uitknip. 
Met de distress oxide kleuren' peeled paint, fossiliazed amber en curved pumpkin' heb ik de achtergrond op kleur gebracht.

Met een aantal mask stencils van Dutch Doobadoo en stempels van Studio light heb ik de achtergrond voller gemaakt. Ik heb hiervoor dezelfde distress oxide kleuren gebruikt als de achter en daarbij de kleur ' fired brick'. Ook heb ik op de achtergrond nog wat flakes gebruikt. En wat vind ik die flakes toch leuk! 
Hierna heb ik het figuur uitgeknipt.

Ook ben ik helemaal fan van de Bloom lijn van Studio light, en deze passen natuurlijk erg goed bij de herfst.
Ik heb de paddenstoelen en bloem gestempeld met een stempelhulp op het water art papier van Kippershobby. 
Om het rustig te houden gebruik ik dezelfde kleuren als op de achtergrond om de stempelafdrukjes in te kleuren. 
Deze heb ik uitgeknipt, opgeplakt en omlijnd met een zwart potlood. Het lijkt dan net of ze wat hoger liggen.

Als laatst heb ik de creatie op zwart papier geplakt, wat glinsters opgeplakt, nuvo drops en doodle lijntjes gemaakt.

Ik ben erg benieuwd of jullie ook herfstcreaties maken. 
Het lijkt met leuk om dit terug te zien in onze Facebookgroep : Create it with HobbyVision.

Bedankt voor het lezen van dit berichtje!
Tot een volgende keer!

Groetjes Lisanne 


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label 5 Strathmore - Bristol Smooth Surface   Distress Oxides Ink Pad - Vintage Photo Distress Oxides Ink Pad - Peeled Paint Distress Oxides Ink Pad - Fossilized Amber Distress Oxides Ink Pad - Fired Brick Distress Oxides Ink Pad - Carved Pumpkin Joy! Crafts - Ink Blending tool Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Floral Leaves Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - A5 Geomatric Blocks Nuvo - Glue pen - large tip 15mm Cosmic Shimmer - Gilding Flakes - Inca Gold Nuvo - Dual Tipped Blender Brush - Borstel 979N Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB17  Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB13  Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB14  Stempelinkt - Versafine - Onyx black Tim Holtz / Tonic Studios - Travel Stamp Platform (15,2x15,2cm) Nuvo - Crystal Drops - Woodland Green Nuvo - Crystal Drops - Bottle Green Nuvo - Crystal Drops - Autumn Red WaterArt Aquarelpapier - 20 sheets / A4 / 185 grs Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Clearstamp A6 nr 08                     

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! groetjes Betha