Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 8 september 2018

Samar in kaartsje ......

Hallo allemaal !!

Daar ben ik ook weer eens :)
Ik heb genoten van een hele lange vakantie op de camping, het was prachtig mooi weer ... ik heb echt een leuke, luie tijd gehad en ben heerlijk uitgerust hahaha.

Ik had geen hobbyspullen meegenomen, want meestal komt er van kaarten maken toch niks terecht en zeker niet met zulke warme temperaturen.

Afgelopen weekend thuisgekomen en heb ik als eerste mijn thuisstudio klaar gemaakt, hierna ben ik weer mijn hobbyzolder op gedoken om weer even lekker aan de freubel te gaan.


Als basis heb ik een nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Deze heb ik uit wit karton gesneden.

Hierop heb ik het mooie designpapier "House of Roses II" van Lemoncraft erop gedaan.

Rechtsboven heb ik een papieren kleedje gedaan.

Uit kraft karton heb ik een klok gestanst, deze hoort bij een blauwe mal van Noor! Design.

Vervolgens heb ik een stuk ribbelkarton gebruikt met hierop een stukje kant.

Het plaatje heb ik gemat op een mooie mal van Noor! Design.

Linksboven heb ik de muzieknoten mal van Noor! Design gedaan, deze heb ik op  maat gemaakt.

Rechts van het plaatje heb ik een mooie tak van Noor! Design gebruikt, hierop een lint gemaakt van Organza en 2 roosjes.

Links ook nog een grote roze bloem.

De tekst is van Marianne Design, dit zijn Frieze teksten.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

PRE-ORDER 12 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Bookmark 3 Scrappapier Lemoncraft - House of Roses II - 01 Noor! Design - Blauwe mal - Ornament sierlijk Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Joy! Crafts - Kraft cardstock - A4 Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white 10 x 20 cm Taartrand klein - 10 stuks Marianne Design - Clearstamp - Friese Woorden

1 opmerking: