Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 21 april 2021

Een fleurig voorjaar

 Hoii allemaal!

Voor de challenge 'Voorjaar' op ons blog heb ik deze kaart gemaakt.
Voor mij is het voorjaar als de bloemetjes groeien en de dieren weer kleintjes krijgen. 
Deze twee dingen komen samen op de kaart die ik gemaakt heb. 


Allereerst heb ik een basiskaart gesneden uit het Soft Finish Cardstock van 15 cm x 9,1 cm.
Dit heb ik beinkt met Distress Ink Tea Dye en Tumbled Glass.
Natuurlijk heb ik voor deze kaart de geweldige Farm Collection van ECD gebruikt. 
Ik stanste de poten en het lichaam van de haan en een kistje. 
De haan zit namelijk verstopt in het kistje. 


Op het kistje is de kip aan het broeden op haar eieren die in een warm nestje liggen. 
Zoals ik al zei, voor mij passen bloemen bij het voorjaar.
Achter het hek is een mooi bloemenveld te zien.
Deze bloemen heb ik gemaakt met de Florals 5 en Strawberries. 
Ook deze bloemen bracht ik op kleur met Distress Ink (Antique Linen, Wild Honey, Walnut Stain en Seedless Preserves.



Alles heb ik opgeplakt en uiteindelijk de hele kaart gemat op wit papier.
Wil je nu ook meedoen met de challenge op ons blog, of nog meer inspiratie zien? Dan kan je dat hier vinden: https://hobbyvisiondt.blogspot.com/2021/04/challenge-108-voorjaar.html
Voor mij een vrolijk en gezellig voorjaarskaartje. 
Ik hoop dat jullie het weer een leuk bericht vonden.
Bedankt voor het lezen!

Liefs 

Alle gebruikte materialen kan je bestellen bij www.hobbyvision.nl 
Een aantal producten zijn niet standaard op voorraad maar je kan ze wel bestellen door een mailtje te sturen naar info@hobbyvision.nl.

1388 Adventure Edges (Elizabeth Craft Design)
1625 Adventure Edges 1(Elizbeth Craft Design)
Distress Ink : Barn Door, Seedless Preserves, Tumbled Glass, Wild Honey, Carved Pumpkin, Fossilized Amber, Antique Linen, Mowed Lawn, Peeled Paint, Tea Dye, Vintage Photo, Walnut Stain, Ground Espresso, Black Soot, Weathered Wood. 

     
  

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg leuk! Groetjes Betha