Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 2 april 2021

Whatever you are, be a good one. - mixed media slime line card

 Hallo allemaal, 


Slime Line cards, ze zijn helemaal "hip". 
Dit zijn dus lange smalle kaarten die je nu veel ziet.
Ik ben er ook mee aan de slag geweest en heb er een beetje een mixed media kaartje van gemaakt.


Hiervoor heb ik een smalle strook aquarel papier gesneden van 9.5 x 16.5 cm
die ik nog had liggen van afdrukjes vanaf een Gelli Plate met alcohol inkt.
Daarop ben ik wat rice paper gaan plakken. Deze komt uit de laatste collectie van de JMA lijn.
Het is dan het stukje waar de vlinder in is verwerkt.

Op de achtergrond ben ik wat gaan stempelen en heb er wat strookjes washi tape op geplakt.
Ook deze washi tape komt uit de JMA collectie.

Toen ben ik maar eens lekker gaan kleuren.
De hortensia heb ik voorzien van kleur met de light markers van Studio Light.
Dus ik heb de hortensia, eveneens een JMA artikel, op aquarel papier gestempeld met Versafine Clair Ink - Nocturne oftewel zwart. Deze hortensia heb ik uitgeknipt en wat verhoogd op geplakt.

Daarna nog met een Stabilo All potlood en een vochtig penseel wat zwarte schaduw aangebracht en een leuke tekst er op. Het geheel is op een zwarte kaart geplakt die 10 x 17 cm is.